شنبه 15 اردیبهشت 1403

65 میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر تولید شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
65 میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر تولید شد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رضا بنازاده رییس بهره‌برداری نیروگاه اتمی بوشهر عصر دوشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی سه هزار و 500 واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر با اشاره به اینکه نیروگاه اتمی بوشهر تاکنون بیش از 65 میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرده است گفت: این میزان تولید برق در مناطق مختلف کشور استفاده شده است. رئیس بهره‌برداری نیروگاه اتمی بوشهر با اشاره به ساخت 2...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رضا بنازاده رییس بهره‌برداری نیروگاه اتمی بوشهر عصر دوشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی سه هزار و 500 واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر با اشاره به اینکه نیروگاه اتمی بوشهر تاکنون بیش از 65 میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرده است گفت: این میزان تولید برق در مناطق مختلف کشور استفاده شده است.

رئیس بهره‌برداری نیروگاه اتمی بوشهر با اشاره به ساخت 2 واحد نیروگاه اتمی در کنار واحد نخست نیروگاه اتمی بوشهر تصریح کرد: با تکمیل این واحد‌ها ظرفیت تولید برق نیروگاه اتمی بوشهر سه برابر می‌شود.

وی ساخت سه هزار و 500 واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر را اقدامی ارزشمند و راهبردی دانست و بیان کرد: با توجه به اهمیتی که این موضوع دارد ارمغان آور عمرانی و آبادانی در محدوده این شهر خواهد شد.