چهارشنبه 4 مهر 1403

72 درصد تراشتگن، 28 درصد نویر / آلمان تراشتگن را می‌خواهد: ناگلزمان لج نکن!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
72 درصد تراشتگن، 28 درصد نویر / آلمان تراشتگن را می‌خواهد: ناگلزمان لج نکن!

نظرسنجی بیلد نشان می‌دهد فوتبالدوستان آلمانی با اختلاف زیاد مارک آندره تراشتگن را به عنوان دروازه‌بان اول مانشافت به مانوئل نویر ترجیح می‌دهند.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه یولیان ناگلزمان قبلا به صراحت گفته بود قصد دارد در یورو از مانوئل نویر به عنوان دروازه‌بان شماره یک تیم ملی آلمان استفاده کند ولی در روزهای اخیر دعوا بر سر اینکه نویر شایسته بازی در یورو است یا تراشتگن بالا گرفته است.

جنجال از زمانی آغاز شد که تراشتگن در یک مصاحبه به صراحت با سرمربی‌اش مخالفت کرد و گفت این تصمیم او را قبول ندارد و خودش را شایسته پیراهن شماره یک آلمان می‌داند.

این موضوع جامعه فوتبال آلمان را دو پاره کرده و در روزهای اخیر چه در رسانه‌ها و چه در شبکه‌های اجتماعی شاهد بحث و جدل‌های فراوان درباره نویر و تراشتگن بودیم.

روزنامه بیلد برای پایان دادن به این بحث‌ها در سایت خود یک نظرسنجی ترتیب داد و از مخاطبان خواست نظرشان را در این باره اعلام کنند. بیلد گفت که این نظرسنجی مشخص خواهد کرد که افکار عمومی و فوتبالدوستان در این کشور کدام دروازه‌بان را گزینه مناسب‌تری برای بازی در یورو می‌دانند.

فرصت نظرسنجی بیلد امروز به پایان رسید و این روزنامه از نتایج رای‌گیری که 90هزار نفر در آن شرکت کرده بودند پرده برداشت.

نتایج نظرسنجی با اختلاف بسیار زیاد به نفع تراشتگن است و هیچ شکی باقی نمی‌ماند که در آلمان مردم خواهان ایستادن این دروازه‌بان بارسا درون دروازه تیم ملی کشورشان هستند. 72 درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی به تراشتگن و تنها 28 درصد به نویر رای دادند.

این نظرسنجی بیلد بدون شک فشار بیشتری بر ناگلزمان وارد خواهد کرد. او اگر بر تصمیم خود پافشاری کرده و همچنان از نویر درون دروازه استفاده کند، در صورتی که اشتباهی از سنگربان بایرن سر بزند و به شکست یا حذف آلمان منجر شود بدون شک توسط افکار عمومی بخشیده نخواهد شد.

72 درصد تراشتگن، 28 درصد نویر / آلمان تراشتگن را می‌خواهد: ناگلزمان لج نکن! 2
72 درصد تراشتگن، 28 درصد نویر / آلمان تراشتگن را می‌خواهد: ناگلزمان لج نکن! 3