یک‌شنبه 15 مهر 1403

75 درصد منابع درسی دانشگاه پیام نور نیاز به بازنگری دارد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
75 درصد منابع درسی دانشگاه پیام نور نیاز به بازنگری دارد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علیرضا دل افکار معاون آموزشی دانشگاه پیام نور در نشست روسای استانی این دانشگاه با بیان اینکه تاکنون 450 درخواست از روسای استانی برای راه اندازی رشته های جدید به معاونت آموزشی ارسال شده است، گفت: از این تعداد 40 رشته جدید تاکنون مجوز راه اندازی از شورای گسترش گرفته است.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور افزود: از بین 3600 عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور حدود هزار نفر جزو 15 درصد و 1200 تا 1300 نفر جزو ده درصد جهش علمی در سال جاری بوده اند.

وی با تأکید بر لزوم ارزیابی وضعیت علمی اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور گفت: طبق تاریخ اعلام شده اعضای هیئت علمی باید مستندات پژوهشی خود را برای ارزیابی در سامانه ترفیع بارگذاری کنند و اگر عضوی در تاریخ مذکور نتواند مدارک را بارگذاری کند شامل ترفیع نخواهد شد و از مهر سال آینده این ارزیابی به صورت هفتگی خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به اینکه 75 درصد منابع درسی دانشگاه پیام نور نیاز به بازنگری دارد گفت: منابع جهت بازنگری به دانشکده ها ارجاع داده شده است.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید دانشگاه پیام نور بازنگری دروس علیرضا دل افکار این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است