جمعه 21 اردیبهشت 1403

آاس رم 4-0 برایتون: تیم ده‌روسی ترسناک شده

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آاس رم 4-0 برایتون: تیم ده‌روسی ترسناک شده

تیم فوتبال آاس رم با پیروزی پرگل چهار بر صفر برابر برایتون صعود خود به دور بعد لیگ اروپا را تا حدود زیادی قطعی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آ اس رم در یکی از مهم ترین بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا موفق شد با نتیجه 0-4 برابر برایتون به پیروزی رسیده و نیمی از راه صعود به دور بعد را طی کند.

شاگردان دنیله ده‌روسی که با دو پیروزی متوالی در سری آ و روحیه بالا به این بازی آمده بودند، خیلی زود با گل دقیقه 12 پائولو دیبالا از تیم تحت هدایت دی زربی پیش افتادند تا در ادامه با خیالی آسوده تر به کار خود ادامه بدهند.

در ادامه تصاحب توپ توسط تیم انگلیسی برای بازگشت به بازی کافی نبود تا این بار روملو لوکاکو، فوق ستاره بلژیکی جالوروسی، گل دوم تیمش را روی اشتباه مدافع برایتون در موقعیتی تک به تک وارد دروازه جیسون استیل کند تا رم با برتری دو گله راهی رختکن شود.

شروع نیمه دوم هم برای تیم دروسی خوش یمن بود و آنها این بار با گل مانسینی روی پاس الشعراوی به گل سوم رسیدند تا دیگر خیال شان از پیروزی در این مسابقه در دقیقه 64 راحت شود.

اما این پایان کار نبود و 4 دقیقه بعد این بار کریستانته روی پاس الشعراوی موفق شد چهارمین گل رم را وارد دروازه استیل کرده تا سنگین شکست به تیم دی زربی را بیشتر کند.

سردار آزمون، مهاجم ایرانی آاس رم نیز که در هفته‌های گذشته چند باری به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب تیمش به میدان رفته بود، در دقیقه 88 بازی به جای روملو لوکاکو وارد زمین شد.

با این پیروزی تیم فوتبال رم راه زیادی از مسیر صعود به دور بعد رقابت‌ها را طی کرده و شاگردان ده‌روسی می‌توانند در ادامه با تمرکز و روحیه بیشتر در سری آ به دنبال کسب سهمیه باشند.

آاس رم 4-0 برایتون: تیم ده‌روسی ترسناک شده 2
آاس رم 4-0 برایتون: تیم ده‌روسی ترسناک شده 3
آاس رم 4-0 برایتون: تیم ده‌روسی ترسناک شده 4
آاس رم 4-0 برایتون: تیم ده‌روسی ترسناک شده 5