سه‌شنبه 17 مهر 1403

آبی‌ها منتظر پیامک واریزی در تعطیلات

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آبی‌ها منتظر پیامک واریزی در تعطیلات

اعضای تیم استقلال خوزستان به دنبال مطالبات‌شان از این باشگاه هستند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان که در فصل جدید نمایش فنی خوبی ارائه داده و پیروزی ارزشمندی هم در دیدار مقابل استقلال به دست آورد و برخلاف سال گذشته جایگاهش بین سه تیم پایین جدولی دیده نمی‌شود، از نظر مالی با مشکلاتی مواجه است که موجب شده قرارداد بازیکنان و مربیان در موعد مقرر پرداخت نشود.

در شرایطی که مربیان و بازیکنان استقلال خوزستان باید حداقل 20 درصد تا شروع فصل دریافت می‌کردند، اما تاکنون که هفت هفته از مسابقات لیگ برتر گذشته و دو تعطیلی در بازی‌ها به وجود آمده، آنها 10 درصد یا کمتر دریافتی داشتند و همین مسئله آنها را با چالش مواجه کرده است.

استقلال خوزستان که بودجه‌ای حدودا 180 میلیارد تومانی برای فصل جاری لیگ برتر مصوب کرده بود، در شروع فصل با مشکل پرداختی‌ها مواجه است و این باشگاه نتوانسته مطالبات مربیان و بازیکنان خود را در موعد وعده داده شده بدهد تا ذهن آنها در دیدارهای اخیرشان هم درگیر باشد.

آبی‌های خوزستان که در آخرین دیدارشان مقابل سپاهان هم عملکرد فنی و هجومی خوبی داشتند و در زدن گل تساوی بدشانس بودند، حالا منتظر پیامک واریزی هستند تا در تعطیلات بخشی از مطالبات خود را دریافت کنند و با شروع مجدد بازی‌ها، اختلاف سه امتیازی با تیم‌هایی که رتبه تک رقمی دارند را جبران نمایند.

بابادی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان هفته گذشته اعلام کرد لیست پرداختی آنها آماده بوده ولی طی روزهای اخیر پرداختی جدیدی به بازیکنان این تیم انجام نشده است.