جمعه 10 فروردین 1403

باشگاه استقلال تهران

باشگاه استقلال تهران

وب‌گاه خبر آنلاین

یوسو سسما مربی بدنساز و طراح تمرینات اسپانیایی تیم فوتبال استقلال فردا به همراه دستیارانش به تهران بازخواهد گشت.

وب‌گاه ورزش سه

مس رفسنجان قبل از مصاف با استقلال در لیگ برتر یک بازی دوستانه با پرسپولیس برگزار خواهد کرد.

وب‌گاه فرارو

باشگاه استقلال در تلاش است 500هزار دلار به حساب باشگاه سانتاکلارا انتقال دهد تا پرونده شکایت باشگاه پرتغالی از استقلال بسته شود و آبی‌ها مجوز حرفه‌ای کسب کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استقلال پیش از آغاز لیگ و بازی مقابل مس رفسنجان، یک دیدار تدارکاتی برابر پیکان خواهد داشت. استقلال پیش از آغاز لیگ و بازی مقابل مس رفسنجان، یک دیدار تدارکاتی برابر پیکان خواهد داشت. به گزارش عرشه آنلاین؛ تقابل دوستانه استقلال و پیکان به هر دو تیم کمک می‌کند تا پیش از آغاز مجدد رقابت‌های لیگ برتر در شرایط مسابقه قرار بگیرند و صرفاً به برگزاری تمرینات اکتفا نکنند. البته نکته اینجاست که...

وب‌گاه خبر آنلاین

سرپرست تیم پیکان گفت: با استقلال، دیدار تدارکاتی داریم.

وب‌گاه مشرق نیوز

هر چند تعدادی از تیم‌ها برای بهبود کیفیت فنی خود به سمت مربیان خارجی رفتند اما در پایان سال گذشته تنها سه سرمربی توانستند همچنان روی نیمکت هدایت تیم‌های ایرانی باقی بمانند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس 24 ساعت فرصت دارند تا برای صدور مجوز حرفه‌ای اقدام کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بحث تغییر مالکیت استقلال و پرسپولیس و انتقال دو باشگاه به بانک‌های ملت و تجارت در روزهای اخیر بسیار جدی شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بسیاری بر این عقیده‌اند که استقلال در این فصل شانس بیشتری نسبت به دیگر مدعیان برای قهرمانی در لیگ برتر دارد و این تنها به خاطر صدرنشینی در حال حاضر نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

بحث تغییر مالکیت استقلال و پرسپولیس و انتقال 2 باشگاه به بانک‌های ملت و تجارت در روزهای اخیر بسیار جدی شده است.

وب‌گاه ورزش سه

رضا رجبی پیشکسوت فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که امیر قلعه نویی شرایط بازگشت نوراللهی به تیم ملی را فراهم کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق استقلال پس از خبر واگذاری این باشگاه به یک بان، با ارسال یک پیام ویدیویی اعتراض خودش را به گوش رئیس جمهور رساند. علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق استقلال پس از خبر واگذاری این باشگاه به یک بان، با ارسال یک پیام ویدیویی اعتراض خودش را به گوش رئیس جمهور رساند. به گزارش عرشه آنلاین؛ علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سال‌های گذشته باشگاه استقلال در پیامی ویدیویی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

صحبت‌های سعید مهری لژیونر ایرانی تیم آپوئل قبرس در حاشیه ویژه برنامه نوروز 1403. صحبت‌های سعید مهری لژیونر ایرانی تیم آپوئل قبرس در حاشیه ویژه برنامه نوروز 1403. به گزارش عرشه آنلاین؛ سعید مهری که سابقه حضور در استقلال را دارد، در یک برنامه نوروزی حاضر شد و درباره جدایی‌اش از این باشگاه صحبت کرد.

وب‌گاه فرارو

به نظر می‌رسد بخش اعظمی از موانع ایجادشده برای صدور مجوز حرفه‌ای استقلال مرتفع شده و این تیم می‌تواند تابستان امسال دوباره به عرصه پیکارهای آسیایی برگردد.

وب‌گاه فرارو

نخستین تمرین سپاهان در نقش جهان در سال جدید با حضور هواداران و اصحاب رسانه فردا (جمعه) به منظور آماده‌سازی تیم برای دیدار مقابل تراکتور برگزار می‌شود.

وب‌گاه فرارو

تمرینات تیم فوتبال استقلال برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ برتر با حضور ملی پوشان این تیم پیگیری خواهد شد.