سه‌شنبه 3 مهر 1403

آخرین جزئیات پرونده فساد فوتبالی در مس رفسنجان / 2 رمال پرونده تفهیم اتهام شدند

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
آخرین جزئیات پرونده فساد فوتبالی در مس رفسنجان / 2 رمال پرونده تفهیم اتهام شدند

جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین جزئیات پرونده فساد فوتبالی در مس رفسنجان گفت: تمامی متهمین پرونده فساد در فوتبال با تودیع وثیقه آزاد هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های باشگاهی ایران در شرایطی در جریان است که همزمان با فعالیت مسابقات لیگ برتر، همچنان پیگیری‌های حقوقی در زمینه به سرانجام رسیدن پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان ادامه دارد؛ پرونده‌ای که از روزهای پایانی فصل گذشته آغاز شد و مرتبط با فصل صعود مس رفسنجان به لیگ برتر بود و جالب آنکه پای چهره‌های سرشناس و مدیران ارشد فدراسیون فوتبال هم به آن باز شد و چهره‌هایی نظیر خداداد افشاریان و سهیل مهدی بازداشت شدند.

مسئولان قضایی با احضار مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، در حال تکمیل اطلاعات پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان هستند و برخی از مدیران وقت باشگاه هم احضار شده‌اند. در شرایطی‌که روند رسیدگی به پرونده به درازا کشیده شده، امروز (سه‌شنبه) و در حاشیه برگزاری نشست مشترک سخنگوی قوه‌قضاییه و رئیس مرکز حل‌اختلاف این قوه، اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه‌قضاییه، نسبت به سوالی درباره پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان پاسخ داد و جزئیات جدیدی را از روند رسیدگی به این پرونده شرح داد.

5 نفر از متهمان در جلسه آخر دفاع حاضر نشدند!

اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه‌قضاییه در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده باشگاه مس رفسنجان گفت: «همان‌طور که قبلاً و در جلسات قبلی توضیح داده شده بود، تمامی متهمان این پرونده الان با تودیع وثیقه از زندان آزاد هستند. در ادامه رسیدگی به اتهامات مسئولین سابق باشگاه مس رفسنجان، متهمان جهت اخذ آخرین دفاع احضار شده‌اند که 2 نفر از متهمان حاضر شدند و 5 نفر از آن‌ها در جلسه آخر حاضر نشدند و در حقیقت از این حق خودشان استفاده نکردند».

قرار نهایی حداکثر ظرف یک ماه آینده صادر می‌شود

سخنگوی قوه‌قضاییه با اشاره به احضار دو رمال، درباره موعد احتمالی صدور قرار نهایی پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان توضیح داد: «البته دو نفر از افرادی‌که تحت عنوان رمال در این پرونده بودند، به آن‌ها هم تفهیم‌اتهام شده و با پیگیری انجام شده، دادستان مرکز استان اعلام کردند که ما حداکثر ظرف یک ماه آینده قرار نهایی‌مان را در خصوص این پرونده صادر خواهیم کرد».

257 251

کد خبر 1962020