دوشنبه 2 مهر 1403

آخرین وضعیت بخشودگی کارت قرمز روزبه چشمی برابر پرسپولیس

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
آخرین وضعیت بخشودگی کارت قرمز روزبه چشمی برابر پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، استقلال در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر جمعه شب به مصاف نساجی رفت و نکونام و اعضای استقلال اعتراض شدیدی نسبت به نحوه قضاوت تیم داوری داشتند‌. یکی از نکات جنجالی این بازی اخراج روزبه چشمی در دقایق پایانی بازی بود که این بازیکن با دریافت کارت قرمز، دیدار حساس تیمش در هفته ششم مقابل پرسپولیس را نیز از دست داد. پس از بازی به اعتقاد کارشناسان، تصمیم داور...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، استقلال در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر جمعه شب به مصاف نساجی رفت و نکونام و اعضای استقلال اعتراض شدیدی نسبت به نحوه قضاوت تیم داوری داشتند‌.

یکی از نکات جنجالی این بازی اخراج روزبه چشمی در دقایق پایانی بازی بود که این بازیکن با دریافت کارت قرمز، دیدار حساس تیمش در هفته ششم مقابل پرسپولیس را نیز از دست داد.

پس از بازی به اعتقاد کارشناسان، تصمیم داور مبنی بر اخراج چشمی اشتباه بوده و باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، به کارت قرمز روزبه چشمی اعتراض کرد و خواستار بخشش این بازیکن شد.

اما بر اساس مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال حتی در صورت محرز شدن اشتباه داور در دادن کارت قرمز و اخراج بازیکن، فدراسیون فوتبال نمی‌تواند کارت بازیکن را ببخشد.

بند 3 ماده 15 مقررات انضباطی: اعتراض به اخطار یا اخراج از زمین مسابقه، نزد رکن قضایی تنها در صورتی مسموع خواهد بود که اشتباه داور فقط در خصوص هویت شخص بوده باشد.

از این رو درخواست استقلال برای بخشش کارت قرمز روزبه چشمی رد خواهد شد و این بازیکن قطعا در دربی حضور نخواهد داشت.

انتهای پیام /