دوشنبه 18 تیر 1403

آذری جهرمی: ان‌شاءالله فردای انتخابات روزی باشد که همه احساس برد کنند / روند نزولی کاهش مشارکت معکوس شده است + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
آذری جهرمی: ان‌شاءالله فردای انتخابات روزی باشد که همه احساس برد کنند / روند نزولی کاهش مشارکت معکوس شده است + فیلم

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر دولت روحانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو ابراز امیدواری کرد که فردای انتخابات، روزی باشد که همه احساس پیروزی و رضایت کنند. وی افزود: انتخابات فضایی برای رفع تعارضات و تعدیل دیدگاه‌های سیاسی است. دو دیدگاه سیاسی دیدگاه خود را بیان می‌کنند و مردم انتخاب می‌کنند؛ ما باید به نظر مردم احترام بگذاریم و همه باید خوشحال باشیم. آذری جهرمی با اشاره به اخبار...

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر دولت روحانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو ابراز امیدواری کرد که فردای انتخابات، روزی باشد که همه احساس پیروزی و رضایت کنند.

وی افزود: انتخابات فضایی برای رفع تعارضات و تعدیل دیدگاه‌های سیاسی است. دو دیدگاه سیاسی دیدگاه خود را بیان می‌کنند و مردم انتخاب می‌کنند؛ ما باید به نظر مردم احترام بگذاریم و همه باید خوشحال باشیم.

آذری جهرمی با اشاره به اخبار میدانی دریافتی، اظهار داشت: خوشحالی بزرگ این است که روند نزولی کاهش مشارکت و کاهش توجه مردم و روند ناامیدی که در کشور شکل گرفته، معکوس شده است. ممکن است هنوز مطلوب نباشد، اما این معکوس شدن فرایند و بالا رفتن مشارکت، بزرگترین خوشحالی و جشن ملی است که ما باید آن را قدر بدانیم.