جمعه 10 فروردین 1403

محمد جواد آذری جهرمی

محمد جواد آذری جهرمی

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر ارتیاطات دولت روحانی، در پاسخ به یک توییت نوشت: «درخت نیست که؛ چند تا نهاله که دارند جابجا می‌کنند. خودشون هم رفتتند و دیدن» وزیر ارتیاطات دولت روحانی، در پاسخ به یک توییت نوشت: «درخت نیست که؛ چند تا نهاله که دارند جابجا می‌کنند. خودشون هم رفتتند و دیدن» به گزارش عرشه آنلاین؛ انتشار تصویر جدیدی از حاشیه اتوبان افسریه تهران در فضای مجازی بحث‌برانگیز شده است. آذری جهرمی (وزیر ارتباطات...

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر پیشین ارتباطات نسبت به ادعای ابراهیم رئیسی درمورد سرمایه گذاری خارجی واکنش نشان داد و آن را توافق‌های «محقق نشده» خواند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سید عباس صالحی و محمد جواد آذری جهرمی وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار متن هایی نظرات خود را درباره برنامه های نوروزی صدا و سیما به اشتراک گذاشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان ثبت احوال کشور چندی پیش اعلام کرد که همه افراد مکلف به اعلام آخرین نشانی خود به سازمان ثبت احوال هستند سازمان ثبت احوال کشور چندی پیش اعلام کرد که همه افراد مکلف به اعلام آخرین نشانی خود به سازمان ثبت احوال هستندند سازمان ثبت احوال کشور تاکید کرد این سازمان متولی مدیریت نشانی اشخاص است. براساس اطلاعیه سازمان ثبت احوال افراد موظفند ظرف 20 روز از جابجایی، آخرین نشانی خود را به سازمان...

وب‌گاه خبر آنلاین

آذری جهرمی به اظهارات معاون پارلمانی رئیسی درباره تک رقمی شدن تورم در پایان سال 1407 واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر پیشین ارتباطات و فناوری به رقم ادعایی دولت درباره نرخ رشد اقتصادی واکنش نشان داد. محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر پیشین ارتباطات و فناوری به رقم ادعایی دولت درباره نرخ رشد اقتصادی واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر پیشین ارتباطات و فناوری در صفحه شخصی خود در توییتر در واکنش به صحبت‌های رئیسی درباره نرخ رشد اقتصادی گفت:

وب‌گاه عصر ایران

محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر پیشین ارتباطات و فناوری در صفحه شخصی خود در توییتر به صحبت‌های رئیسی درباره نرخ رشد اقتصادی واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آذری جهرمی خطاب به ابراهیم رئیسی نوشت: چرا بین آمار ادعایی دولت درباره رشد اقتصادی و احساس و شرایط زندگی مردم تفاوت وجود دارد؟

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس امور اقتصاد کلان سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به اظهارنظر آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت گذشته درباره آمار رشد اقتصادی در سال 1402 توضیحاتی را ارائه داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس امور اقتصاد کلان سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به اظهارنظر آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت گذشته درباره آمار رشد اقتصادی در سال 1402، گفت: در دولت دوازدهم رشد اقتصادی کشور منفی شده بود اما در دولت سیزدهم به 5.5 درصد ارتقا یافته است.

وب‌گاه عصر ایران

آذری جهرمی نوشت: جدول زیر را با دقت ببینید، بخش کشاورزی و صنعت که به سفره مردم مربوط بوده نه تنها رشد نداشته بلکه نزولی هم بوده است. آنچه رشد داشته، مربوط به نفت است که بخش مهمی از آن تابع افزایش قیمت جهانی نفت است نه هنر دولت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فعالان سیاسی و اقتصادی به ادعای ابراهیم رئیسی درباره نرخ تورم و میزان رشد اقتصادی واکنش نشان دادند فعالان سیاسی و اقتصادی به ادعای ابراهیم رئیسی درباره نرخ تورم و میزان رشد اقتصادی و آمارهای او واکنش نشان دادند محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت دوازدهم نوشت: به جاست از مردم پرسیده شود آیا اثرات این رشد ادعایی را در سفره خود احساس می کنند؟ و اگر چنین نیست توضیح داده شود که دلیل...

وب‌گاه خبر آنلاین

آذری جهرمی به ادعاهای اقتصادی ابراهیم رئیسی واکنش نشان داد و نوشت: به جاست از مردم پرسیده شود آیا اثرات این رشد ادعایی را در سفره خود احساس می کنند؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدجواد ظریف وزیر پیشین خارجه جزییات بیشتری از عملیات موشکی به عین‌الاسد در پاسخ به ترور حاج قاسم بیان کرد. محمدجواد ظریف وزیر پیشین خارجه جزییات بیشتری از عملیات موشکی به عین‌الاسد در پاسخ به ترور حاج قاسم بیان کرد. صادق حسینی فعال رسانه‌ای با انتشار متنی از جواد ظریف نوشت: «محمدجواد ظریف وزیر پیشین خارجه جزییات بیشتری از حمله موشکی به عین‌الاسد در پاسخ به ترور حاج قاسم بیان کرده...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازار اجاره خودروهای لوکس به ویژه در سفرهای نوروزی در کیش بسیار داغ است. بازار اجاره خودروهای لوکس به ویژه در سفرهای نوروزی در کیش بسیار داغ است. حال اگر به دنبال خاص ترین خودرو باشید لامبورگینی هوراکان یکی از گزینه‌هایی است که در کیش یافت می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد جواد آذری جهرمی فرارسیدن نوروز 1403 را تبریک گفت.