شنبه 7 مهر 1403

آرتتا: واقعا خوشحالم، امروز باورنکردنی بودیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آرتتا: واقعا خوشحالم، امروز باورنکردنی بودیم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید تیمش در بازی مقابل لسترسیتی ذهنیت فوق العاده‌ای از خود نشان داده و از این بابت خوشحال است.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در بازی هفته ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف لسترسیتی رفت و در بازی خانگی به سختی با نتیجه 4-2 برنده شد.

آرسنال در این دیدار با گل‌های گابریل مارتینلی و لئاندرو تروسار پیش افتاد و سپس با دو گل جیمز جاستین بازی به تساوی کشیده شد. آرسنال به کسب یک امتیاز نزدیک بود که گل به خودی اندیدی و گلزنی کای هاورتز در وقت‌های اضافه میزبان را به برد رساند.

میکل آرتتا پس از بازی به میکروفون بی‌بی‌سی گفت:"من خیلی خوشحالم، اول از همه از بابت تیم خوشحالم. بن نظرم امروز باورنکردنی بودیم. شایسته پیروزی پرگل‌تر بودیم. ما بیش از آنچه باید، رنج کشیدیم، اما فوتبال همین است. واقعا از بابت عملکردشان تیم خوشحالم."

ذهنیت آرسنال در این بازی؟

عالی است. اینکه چگونه شرایط را مدیریت کردیم، احساس می‌کردیم باید خیلی بیشتر گل بزنیم، اینطور نشد و ناگهان بازی 2-2 شد اما مجبور شدیم با یک تیم بسیار خوب در شرایط سخت روبرو شویم و واقعا خونسرد ماندیم. درک کردیم که چه کاری باید انجام می‌دادیم و به انجام کارهایی که باید پیش می‌بردیم، ادامه دادیم و در نهایت برد را به دست آوردیم. جیمز جاستین یک گل باورنکردنی و در کلاس جهانی به ثمر رساند.

دو گل در وقت‌های تلف شده؟

ما واقعا خوشحالیم، اما به دلیل دو گلی که خوردیم می‌توانستیم در موقعیت بسیار متفاوتی قرار بگیریم، اما با آنچه که از تیم دیدیم، باید فوق‌العاده خوشحال باشیم.

شانس به تساوی رسیدن نتیجه بازی؟

همیشه این احتمال وجود دارد، اینجا لیگ برتر است، هر تیمی می‌تواند مشکلاتی باورنکردنی برای شما ایجاد کند و امروز لسترسیتی دو گل به ثمر رساند چون تیم باکیفیتی هستند.

آرتتا: واقعا خوشحالم، امروز باورنکردنی بودیم 2