شنبه 8 اردیبهشت 1403

انگلیس

انگلیس

وب‌گاه ورزش سه

یورگن کلوپ معتقد است مشکل محمد صلاح اتفاقی است که هرگز جای تعجب ندارد و برای هر مهاجمی رخ می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به دنبال انتشار اخباری درباره وجود یک بمب در سفارت روسیه در برزیلیا، پلیس برزیل وارد این سفارتخانه شد.

وب‌گاه ورزش سه

هری کین، ستاره انگلیسی، مهاجم بایرن مونیخ، در آستانه کسب کفش طلا به عنوان بهترین گلزن لیگ های اروپایی در فصل 2023-2024 است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از سویی نشریه نیویورک‌پست اخیراً در گزارشی، با اشاره به وخیم‌تر شدن وضعیت سلامتی چارلز نوشته است که این روند رو به زوال، مقامات دربار را بر آن داشته است که «برنامه مراسم خاکسپاری» او را به‌طور مرتب به‌روز کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

چند منبع مطلع هم به دیلی‌بیست گفته‌اند، شرایط جسمی چارلز 75 ساله خوب نیست و او اخیرا کمتر در محافل عمومی حضور داشته است. گفته می‌شود که «برنامه مراسم خاکسپاری» او بلافاصله پس از خاکسپاری الیزابت دوم در شرایط آماده‌باش قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه 12 رژیم صهیونیستی گزارش داد که کابینه جنگ 12 روز است که درباره پرونده اسیران مقاومت در نوار غزه بحثی نکرده و مذاکرات و جنگ به بن بست رسیده است.

وب‌گاه عصر ایران

هفته آینده سالگرد تاج‌گذاری چارلز به عنوان پادشاه انگلیس است و مقام‌های دربار درحال تدارک جشن‌های سلطنتی در این کشور هستند. چارلز شهریور 1401 در پی فوت مادرش الیزابت دوم به تاج و تخت رسید و اردیبهشت 1402 طی مراسمی پرحاشیه تاج‌گذاری کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جائکو، برند فرعی چری که مخصوص بازارهای بین‌المللی ساخته شده، انتظار می‌رود در تابستان 2024 وارد بازار بریتانیا شود. جائکو J7 یا چری تانسو 06 همچنین قرار است توسط مدیران خودرو به بازار ایران بیاید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه انگلیس، «آندره کلین» سفیر روسیه در لندن را به اتهام آنچه فعالیت‌های سازمان‌دهی شده و مخرب روسیه در خاک انگلیس نامید احضار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه انگلیس، سفیر روسیه را به اتهام آنچه فعالیت‌های سازمان‌دهی شده و مخرب روسیه در خاک انگلیس نامید فراخواند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه الجزیره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه جنگ در نوار غزه تاکید کرد. «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که ارتش این رژیم تا پیروزی در جنگ ادامه خواهد داد. نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بدون اشاره به کشتار زنان و کودکان در غزه، گفت که این رژیم هیچ تلاشی از سوی دادگاه کیفری لاهه برای تضعیف حق اساسی خود را...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دانشجویان انگلیسی همزمان با گسترش جنبش های دانشجویی در آمریکا، امروز جمعه در حمایت از فلسطینی ها و قطع ارتباط با دانشگاه های رژیم صهیونیستی در دو شهر لندن و کاونتری تظاهرات کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانشجویان انگلیس در مقابل دانشگاه کالج لندن (UCL) در اعتراض به ارتباط این دانشگاه با مؤسسات دانشگاهی رژیم اسرائیل تجمع کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کانادا 2.1 میلیون دلار را به اوکراین جهت افزایش تولیدات بومی پهپاد اهدا خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دفاع ملی کانادا اعلام کرد این کشور 2.1 میلیون دلار را به اوکراین جهت افزایش تولیدات بومی پهپاد اهدا خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت دلار در هفته اول اردیبهشت با بازدهی منفی بسته شد.