یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

آرتتا: گواردیولا با اختلاف بهترین مربی جهان است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آرتتا: گواردیولا با اختلاف بهترین مربی جهان است

میکل آرتتا معتقد است پپ گواردیولا با فاصله زیادی از مربیان دیگر، بهترین مربی جهان است.

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه یکی از سرنوشت‌سازترین بازی‌های این فصل لیگ برتر انگلیس برگزار می‌شود. منچستر سیتی - آرسنال، در ورزشگاه اتحاد. توپچی‌های لندن صدرنشین لیگ هستند و منچستر سیتی با یک امتیاز کمتر در تعقیب آنهاست. میکل آرتتا در نشست خبری پیش از این بازی در مورد شرایط آرسنال صحبت کرد.

آمادگی ساکا، گابریل و مارتینلی؟ ممکن است آنها به بازی برسند. هنوز شانس دارند و در جلسه تمرینی بعدی شرایط‌شان مشخص خواهد شد.

وایت و تمدید قرارداد؟ در خوب بودن او شکی نیست و به‌نظرم چیزی که مستحقش بوده را به‌دست آورده است. امیدوارم روزی بتواند تیم ملی کشورش را رهبری کند و به آرزوهایش برسد.

اعتمادبه‌نفس بیشتر نسبت به گذشته در تقابل با منچستر سیتی؟ من به بازیکنانم و کاری که می‌خواهیم انجام دهیم اعتقاد و اعتماد کامل دارم. این چیزی است که باید در زمین هم نشان دهیم.

اهمیت بازی؟ این یک بازی بزرگ برای هر دو تیم است. اگر به آنجا برویم و آن را ببریم، به ما انگیزه زیادی خواهد داد. البته هنوز راه درازی پس از آن وجود دارد و باید تمرکزمان را حفظ کنیم.

رویارویی با پپ؟ او با فاصله بهترین مربی جهان است. از او چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام و همیشه او را ستایش کرده‌ام. همیشه بازی با او از سخت‌ترین چالش‌هایم بوده است.

آرتتا: گواردیولا با اختلاف بهترین مربی جهان است 2