جمعه 4 آبان 1403

آردا گولر و خانواده‌اش عصبانی‌اند / آنچلوتی به بزرگان باج نداد چه برسد به این جوان ترکیه‌ای!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آردا گولر و خانواده‌اش عصبانی‌اند / آنچلوتی به بزرگان باج نداد چه برسد به این جوان ترکیه‌ای!

آردا گولر در این فصل برای رئال مادرید تنها 92 دقیقه در میدان حضور داشته و روزنامه اسپورت می‌گوید او از این شرایط به شدت عصبانی است.

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای آردا گولر، ستاره جوان ترکیه‌ای رئال مادرید، در حال پیچیده شدن است. او هر چه منتظر مانده نتوانسته اعتماد کارلو آنچلوتی را جلب کند و گزارش‌ها در اسپانیا حاکی است خودش و خانواده‌اش از این شرایط به شدت ناراضی و عصبانی هستند.

در گزارش روزنامه اسپرت به نقل از یکی از نزدیکان گولر که به نام او اشاره نشده آمده است:" آردا از شرایط خود به شدت عصبانی است و اگر در هفته‌های باقی‌مانده تغییری در رابطه او و کادر فنی ایجاد نشود به احتمال زیاد تابستان از رئال خواهد رفت چرا که آردا حاضر نیست یک فصل دیگر را هم روی نیمکت سپری کند".

گولر تابستان گذشته ترجیح داد به تیم مورد علاقه‌اش رئال برود و این در حالی بود که از بارسلونا پیشنهاد بهتری دریافت کرده بود. بارسا گفته بود حاضر است آردا را خریداری کرده و او را یک فصل به فنرباغچه، تیم سابقش، قرض بدهد تا ستاره جوان اهل ترکیه در این مدت تجربه بیشتری به دست آورده و آماده بازی کردن در لالیگا شود. آردا احتمالا حالا به این نتیجه رسیده که پیشنهاد بارسا برای او شرایط بهتری رقم می‌زد.

آنچه شرایط گولر را دشوار کرده اتفاقی است که اخیرا در جریان بازی افتاد. آردا که در کنار زمین مشغول گرم کردن بود وقتی در نیمه دوم متوجه شد که تعویض‌های رئال تمام شده و او دیگر وارد زمین نخواهد شد ناراحتی اش را به نمایش گذاشت و این باعث شد رابطه او و آنچلوتی سردتر شود. سرمربی رئال مادرید در سالهایی که روی نیمکت این تیم نشسته حاضر به باج دادن به ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال نشده و حالا به هیچ وجه حاضر نیست مقابل جونی مثل آردا گولر کوتاه بیاید.

آردا گولر و خانواده‌اش عصبانی‌اند / آنچلوتی به بزرگان باج نداد چه برسد به این جوان ترکیه‌ای! 2