دوشنبه 16 مهر 1403

آرژانتینی خوشبخت: این لیست بروزرسانی می‌شود؟

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آرژانتینی خوشبخت: این لیست بروزرسانی می‌شود؟

هفت بازیکن در طول تاریخ موفق به گلزنی برای تیم ملی آرژانتین در فینال جام جهانی شده اند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین فردا در شرایطی در دیدار فینال جام جهانی برابر فرانسه بازی می کند که در طول تاریخ پنج بار چنین تجربه ای را در کارنامه داشته است. قبول سه شکست در فینال باعث شده آلبی سلسته فقط دو عنوان قهرمانی داشته باشد و حالا آنها به دنبال ستاره سوم هستند. ناکامی در گلزنی در دو فینال اخیر خبر خوبی برای هواداران تیم ملی آرژانتین نیست، اما آنها فردا تحت هر شرایطی به دنبال پیروزی بوده و آن بازیکنی که موفق به گلزنی شود، به این هفت ستاره محبوب در تاریخ آرژانتین ملحق خواهد شد.

آرژانتین - اروگوئه: 1930 در اولین جام جهانی تاریخ، تیم ملی آرژانتین آخرین بازی خود را مقابل اروگوئه انجام داد. اما در نهایت این اروگوئه بود با نتیجه 2-4 به برتری رسید و اولین قهرمانی تاریخ را از آن خود کرد. در آن دیدار گل های آلبی سلسته را کارلوس دسیدریو پئوسله و گیرمو آنتونیو استابیله به ثمر رساندند.

آرژانتین - هلند: 1978 آرژانتین اولین ستاره روی لباس خود را در با برتری 1-3 مقابل هلند قدرتمند و پرستاره و در خانه کسب کرد. تیم ملی آرژانتین با دو گل ماریو آلبرتو کمپس (بهترین گلزن جام جهانی 1978) و گل دیگری از ریکاردو دانیل برتونی به پیروزی رسید و قهرمان جهان شد.

آرژانتین - آلمان: 1986 آرژانتین بار دیگر و در سال 1986 راهی فینال جام جهانی شد و ورزشگاه آزتکا شاهد پیروزی های حماسی این تیم یک چهارم، نیمه نهایی و فینال بود. آخرین بازی آلبی سلسته مقابل آلمان برگزار شد و تیم تحت رهبری کارلوس بیلاردو با گل های تاتا براون، خورخه والدانو و خورخه بوروچاگا، 3-2 از سد آلمان گذشت.

آرژانتین - آلمان: 1990 آرژانتین در سال 1990 می توانست دوباره قهرمان جهان شود، اما این بار این آلمان بود انتقام گرفت. در ورزشگاه المپیک رم، ژرمن ها با تک گل آندریاس برمه از روی نقطه پنالتی و در فاصله پنج دقیقه مانده به پایان بازی، با نتیجه 0-1 به پیروزی رسیدند.

آرژانتین - آلمان: 2014 تیم ملی آلمان دوباره جلوی قهرمانی آرژانتین در جام جهانی گرفت. این بار آنها در وقت اضافه و با تنها گل ماریو گوتزه موفق به کسب پیروزی برابر آلبی سلسته و قهرمانی در جام جهانی را جشن گرفتند.

آرژانتینی خوشبخت: این لیست بروزرسانی می‌شود؟ 2
آرژانتینی خوشبخت: این لیست بروزرسانی می‌شود؟ 3
آرژانتینی خوشبخت: این لیست بروزرسانی می‌شود؟ 4