شنبه 1 اردیبهشت 1403

المپیک

المپیک

خبرگزاری تسنیم

تا امروز از 6 نفری که می‌توانند در مسابقات کشتی آزاد المپیک 2024 پاریس حضور پیدا کنند چهار ملی‌پوش کشورمان مشخص شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قطر، مانند سایر رژیم‌های شورای همکاری خلیج‌فارس، از هویت قبیله‌ای و پیوندهای خویشاوندی فرامرزی برای اهداف سیاسی استفاده می‌کند. درحالی‌که برخی از قبایل هویت‌های اصلی کشورهای نوظهور خلیج‌فارس را تشکیل می‌دادند، برخی دیگر نقش حمایتی داشتند و شیوخ قطر به اهمیت حفظ وفاداری سایر قبایل برای منافع سیاسی، اجتماعی و اقتصادی خود پی بردند. چندین قبیله که دارای تابعیت در چندین ایالت مدرن هستند،...

وب‌گاه ورزش سه

تکلیف کشتی گیران 4 وزن تیم ملی کشتی آزاد ایران برای شرکت در المپیک مشخص شده و حالا بزرگترین علامت سوال جلوی نام حسن یزدانی است.

وب‌گاه عصر ایران

یونس امامی در وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد در رقابت‌های گزینشی المپیک 2024 پاریس در مرحله یک چهارم نهایی با برد 15 بر 4 برابر حریفی از کره جنوبی به نیمه نهایی صعود کرد.

وب‌گاه فرارو

ملی‌پوش دسته 89 کیلوگرم وزنه‌برداری در حالی موفق به کسب سهمیه المپیک شد که در تابستان داغ ورزش جهان باید با قهرمانانی از چین، کلمبیا و بلغارستان رقابت کند.

وب‌گاه فرارو

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در پایان مسابقات گزینشی المپیک توضیحاتی در خصوص نمایندگان احتمالی ایران در المپیک پاریس داد.

وب‌گاه تابناک

با مشخص شدن 12 کشتی‌گیری که از آخرین گزینشی قاره‌ای موفق به کسب سهمیه المپیک شدند، برخی نفرات مدعی باید در آخرین مسابقه که میدانی سخت و جهانی است، به دنبال کسب مجوز حضور در پاریس باشند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رقابت کشتی آزاد انتخابی المپیک پاریس در قاره آسیا با توزیع 12 سهمیه به پایان رسید.

وب‌گاه ورزش سه

عثمان دمبله به عنوان بازیکن هفته چمپیونزلیگ انتخاب شد. او نقش مهمی در حذف بارسا از دور رقابتها داشت.

خبرگزاری تسنیم

با مشخص شدن 12 کشتی‌گیری که از آخرین گزینشی قاره‌ای موفق به کسب سهمیه المپیک شدند، برخی نفرات مدعی باید در آخرین مسابقه به دنبال کسب مجور حضور در پاریس باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده وزن 97 کیلوگرم ایران با شکست حریف مغول، پنجمین سهمیه المپیک پاریس برای کشتی آزاد ایران را از آن خود کرد. نماینده وزن 97 کیلوگرم ایران با شکست حریف مغول، پنجمین سهمیه المپیک پاریس برای کشتی آزاد ایران را از آن خود کرد. به گزارش عرشه آنلاین، در پایان رقابت های کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا در بیشکک قرقیزستان، امیرعلی آذرپیرا نماینده وزن 97 کیلوگرم ایران و دارنده 2 مدال...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رقابت کشتی آزاد انتخابی المپیک پاریس در قاره آسیا با توزیع 12 سهمیه به پایان رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران ابراز امیدواری کرد تنها سهمیه باقی مانده این تیم برای حضور در المپیک پاریس هم کسب شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در پایان مسابقات گزینشی المپیک توضیحاتی در خصوص نمایندگان احتمالی ایران در المپیک پاریس داد.

وب‌گاه ورزش سه

امیرعلی آذرپیرا با پیروزی در نیمه نهایی 97 کیلو، پنجمین سهمیه کشتی آزاد ایران در المپیک را کسب کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

امیرعلی آذرپیرا ملی‌پوش کشتی آزاد در مسابقات گزینشی المپیک با شکست حریف خود به سهمیه المپیک رسید.