چهارشنبه 4 مهر 1403

آزمایش در منزل و بیمه دندانپزشکی؛ خدمات جدید "هنرکارت"

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
آزمایش در منزل و بیمه دندانپزشکی؛ خدمات جدید "هنرکارت"

معاون شرکت هنرکارت گفت: خدمات ویژه آزمایشات پزشکی و تخفیف دندان‌پزشکی در اختیار اعضای صندوق اعتباری هنر قرار گرفته است؛ "نمونه‌گیری رایگان خون در محل" یکی از خدمات مَ‌کارت به اعضاست که فعلاً در استان‌های تهران و البرز قابل استفاده است.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، "هنرکارت" بستر ارائه خدمات به اعضای صندوق اعتباری هنر و هدف اصلی آن، ارائه خدمات متنوع و تخفیف‌های ویژه به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه است تا بتوانند از مزایای ویژه‌تری برخوردار شوند.

تخفیف در خرید کالاهای روزمره، خدمات درمانی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، هتل‌ها و اقامتگاه‌ها، تفریحات و سرگرمی و... از جمله خدماتی است که روی این کارت برای اصحاب فرهنگ و رسانه عضو صندوق هنر فراهم شده است.

یکی از خدماتی که از طریق هنرکارت ارائه می‌شود و اکثر اعضای صندوق از آن بی‌اطلاع هستند، بیمه دندانپزشکی و تسهیلات ویژه برای آزمایشات پزشکی است.

صفرتاصد بیمه تکمیلی "صندوق هنر"/ افزایش رضایتمندی اعضای صندوق

در رابطه با این موضوع، یلدا شهابی؛ معاون شرکت مَ‌کارت (هنرکارت) به تسنیم گفت: یکی از دغدغه‌های ما از روز نخست که وارد این مجموعه شدیم این بود که هنرمندان از مزایا و امتیازات هنرکارت خود اطلاعی ندارند؛ یکی از این خدمات نیز موضوعات مرتبط با خدمات پزشکی است. خدمات آزمایشگاهی و دندان‌پزشکی از خدمات پرطرفدار هنرکارت هستند که البته همچنان کمتر شناخته شده‌اند.

وی ادامه داد: "نمونه‌گیری رایگان خون در محل" یکی از خدمات مَ‌کارت به اعضاست که فعلاً در استان‌های تهران و البرز قابل استفاده است؛ همچنین "صدور نسخه الکترونیکی برای آزمایش" به صورت کاملا رایگان توسط پزشکان برای هنرمندان در سراسر کشور امکان‌پذیر شده است؛ افراد می‌توانند پس از ثبت درخواست در shop.makart.ir و تماس پزشک با آنها، به پزشک بگویند درخواست چه آزمایشی دارند یا می‌توانند مشکلشان را مطرح کنند و پزشک در مشاوره تلفنی که به آن‌ها می‌دهد، نوع آزمایش را مشخص کند.

معاون شرکت مَ‌کارت (هنرکارت) افزود: صدور نسخه آزمایش به‌طور رایگان است؛ برای هنرمندان ساکن تهران و البرز نیز نمونه‌گیری خون، به‌طور کاملاً رایگان و در محل مورد نظر آزمایش‌دهنده، انجام می‌پذیرد؛ این امکان برای اعضای خانواده هنرمند نیز وجود دارد؛ این خدمت برای افراد سالمندی که قادر به حضور در آزمایشگاه نیستند یا هنرمندانی که مشغله زیادشان اجازه به صرف وقت در آزمایشگاه‌ها را نمی‌دهد، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

شهابی تصریح کرد: از طرف دیگر، به این دلیل که هزینه‌های دندانپزشکی بسیار بالاست، یک "طرح بیمه اختصاصی دندانپزشکی" نیز ویژه اعضا ارائه کرده‌ایم؛ به این ترتیب که هنرمندان می‌توانند با خرید هر کدام از طرح‌ها، بین 30 تا 50 درصد تخفیف روی خدمات دندان‌پزشکی در 350 مرکز در سراسر کشور دریافت کنند؛ این نوع بیمه، در 4 سقف مبلغی ارائه می‌شود که دو پوشش بیمه انفرادی و دو پوشش شامل خانواده شخص بیمه‌شده نیز می‌شود.

معاون شرکت مَ‌کارت (هنرکارت) خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است این بیمه، متفاوت از بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر است و با هدف پوشش هزینه‌های بالای درمان دندان مورد مذاکره قرار گرفته و در بیش از 350 مرکز سراسر کشور ارائه می‌شود.