شنبه 6 مرداد 1403

تهران

تهران

خبرگزاری مهر

ایرانی ها و عراقی ها در عزاداری‌های ماه محرم میراث مشترک دارند، اما یکی از آیین هایی که شبیه بهم برگزار می شود مشعل گردانی است این آیین می تواند در قالب یک پرونده مشترک به ثبت جهانی برسد.

وب‌گاه تابناک

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، با ارائه توصیه هایی از موتورسواران خواست هنگام تردد با موتور، موارد ایمنی را بیشتر رعایت کنند.

وب‌گاه ورزش سه

حمید بوحمدان در تمرین امروز قرمزهای اهوازی حاضر بود.

وب‌گاه گسترش

علیرضا حیدری گفت: یکی از کلیدهای حل مشکل سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی در آینده و یا کاهش حجم مشکلات آن‌ها، بحث اصلاح نظام حکمرانی درون سازمان و مقید کردن این نظام حکمرانی به رعایت شاخص‌های مربوط به حیات و ممات این مجموعه است. آنچه امروز می‌بینیم این است که تغییرات حاکمیتی در حوزه سرمایه‌گذاری، تولیدی، درمان و بیمه‌ای افق سازمان تامین اجتماعی را تار کرده زیرا شیوه مشارکت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری از حضور رئیس جمهور منتخب ایران در هیات معروف تهران در شب تاسوعای حسینی مشاهده کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری از حضور رئیس جمهور منتخب ایران در هیات معروف تهران در شب تاسوعای حسینی مشاهده کنید.

وب‌گاه فرارو

پیش از ظهر امروز، یکی از کسبه محله یافت آباد با سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تماس گرفته و اعلام کرد که یک پرنده شکاری وارد مغازه‌اش شده و همین موضوع نیز باعث ترس و وحشت کسبه شده است. در همین راستا نیز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی، آتش نشانان ایستگاه 87 را به سمت محل حادثه واقع در یافت آباد، خیابان فاخری اعزام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس امروز در نامه‌ای به سرپرست ریاست جمهوری نسبت به کمبود معلم هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هیات‌های حسینی (ع) در سال 1353 برای خرید زنجیر و سنج چقدر می‌پرداختند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

یک بهله پرنده شکاری که به دلیل آسیب دیدگی به یکی از مغازه‌های محله یافت آباد رفته و موجب وحشت کسبه شده بود، از سوی آتش‌نشانان زنده‌گیری شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر گروه مهندسی محیط و کار مرکز بهداشت خوزستان، مؤثرترین راه مقابله با پشه مهاجم آئدس را مدیریت سلامت محیط عنوان کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر گروه مهندسی محیط و کار مرکز بهداشت خوزستان، مؤثرترین راه مقابله با پشه مهاجم آئدس را مدیریت سلامت محیط عنوان کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کرج یکی از کلانشهرهای کشور است که طی سال‌های گذشته تورم چشمگیری در حوزه مسکن پیدا کرده است. گزارش مرکز آمار ایران از تورم مسکن طی بهار 1400 تا بهار 1402 حاکی از افزایش قیمتی بیش از 155 درصد در استان البرز است. اما اکنون برای خرید خانه در شهر کرج چقدر باید هزینه کرد؟

وب‌گاه ورزش سه

در دیدار فینال یورو 2024 دو تیم انگلیس و اسپانیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت ها در بازار شیب نزولی را تجربه کردند و قیمت درهم امارات در جریان معاملات بازار همچنان در کانال 15 هزار تومان نوسان داد و با نوسان در محدوده رنج، 15940 تومان قیمت گذاری و معامله شد.