چهارشنبه 4 مهر 1403

«آسمان غرب» را در سینما آنلاین فیلم نت ببینید

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
«آسمان غرب» را در سینما آنلاین فیلم نت ببینید

 

به گزارش فیلم نت نیوز، همانطور که ژانرهای مختلف غیر از کمدی فصل به فصل در گیشه سینما کم‌رنگ و کم‌رنگ می شوند و تمام توجه متوجه تبلیغ فیلم های کمدی که بیشتر آنها تم و حتی بازیگران و فضای مشابه دارند، شده است در بخش اکران آنلاین پلتفرم ها هم جای آثار متنوع ژانری دیده می شود.

بخشی از این موضوع طبیعی است زیرا تا وقتی فیلم های متنوع ساخته و اکران پرده‌ای نشوند، اکران آنلاین هم دسترسی درستی به محتوا برای پخش ندارد؛ گرچه پیشنهاد می شود صاحبان آثار وقتی در مواجهه با موضوع اکران دچار سرخوردگی می شوند عطای نمایش سینما را به لقایش بخشیده و مستقیم به اکران آنلاین پلتفرم ها بروند که به نظر می رسد هم احترام بیشتری برای آنها قائل هستند هم سهم اطلاع رسانی بیشتری برایشان اختصاص می دهند.

حال با همین موضعیت موجود هر از چندگاهی شنیده می‌شود که فیلمی به اکران آنلاین رفته است که در بین پلتفرم‌ها، فیلم‌نت برنامه منظم‌تری دارد و تاکنون سعی کرده سراغ فیلم‌های روز سینما برود و با فاصله کمی از اکران، آنها را به بخش سینما آنلاین خود آورده و به پخش برساند.

در این میان و به دلیل تعداد بالای فیلمی که برای بخش سینما آنلاین فیلم‌نت درنظر گرفته می‌شد به مرور تنوع آثار هم بیشتر شده و پس از نمایش چند فیلم کودک و انیمیشن که تصمیم متهورانه ای برای پلتفرم محسوب می شود حالا سراغ ژانر جنگی رفته و مدتیست فیلم «آسمان غرب» ساخته محمد عسگری را در سینما آنلاین خود اکران کرده است.

«آسمان غرب» فیلمی درباره جنگ هشت ساله عراق علیه ایران و با محوریت شیرودی است که سعی داشته شمایل یک قهرمنا جنگی با بازی میلاد کیمرام را به تصویر بکشد. این فیلم که جزو معدود آثار غیرکمدی گیشه چندماه گذشته بوده است بلافاصله به سینما آنلاین آمد و افرادی که به هر دلیل فرصت تماشای آن در سیالن سینما را نداشتند حالا می توانند با خرید بلیت 80 هزار تومانی این اثر را با ابزارهای در دسترس‌تری چون گوشی و کامپیوتر و تلویزیون خانگی تماشا کنند. همچنین مزیت سینما آنلاین این است که شما با خرید یک بلیت می‌توانید فیلم مدنظر خود را با افراد مختلف تماشا کنید.

«آسمان غرب» عرضه شده در سینما آنلاین فیلم‌نت گرچه یک اثر بی‌نقص در سینمای جنگی نیست ولی سعی داشته تا جایی که می شود از شعارزدگی پرهیز کند و همچنین از شخصیت‌های کاملا سفید و آسمانی هم در این فیلم خبری نیست. کارگردانی و فضاسازی اثر نیز نمره قبولی می‌گیرد و گرچه میلاد کیمرام نتوانسته به لایه های مختلف شخصیتی که نقش آن را بازی می کند، نفوذ کند ولی به دلیل فیزیک و چهره ای که دارد می‌تواند مخاطب را جذب کرده و درنهایت پای تماشای فیلم بنشاند.

همچنین فیلم پروداکشن خوبی دارد و جای تعجب دارد که در زمان اکران نهادهای سازنده اثر به غیر از حوزه هنری پای کار تبلیغات آن نیامدند و به اصطلاح فیلم‌شان را رها کردند؛ اشتباهی که انتظار می رود در فرصت اکران آنلاین نه تنها تکرار نشود بلکه جبران شود.

به هر ترتیب اگر دنبال فیلم متفاوت و باکیفیت قابل قوبل هستید «آسمان غرب» را در سینما آنلاین فیلم‌نت تماشا کنید چراکه استقبال شما از ژانرهای مختلف در سینما و سینما آنلاین باعث می شود تولید و پخش فیلم ها با تنوع بیشتر اتفاق بیفتد.

مریم مبینی

آسمان غرب را در سینما انلاین فیلم نت تماشا کنید.