شنبه 6 مرداد 1403

عراق

عراق

خبرگزاری مهر

ایرانی ها و عراقی ها در عزاداری‌های ماه محرم میراث مشترک دارند، اما یکی از آیین هایی که شبیه بهم برگزار می شود مشعل گردانی است این آیین می تواند در قالب یک پرونده مشترک به ثبت جهانی برسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس ستاد مرکزی اربعین اعلام کرد که تردد 500 هزار زائر خارجی در اربعین 1403 از مرزهای کشور به سوی عراق پیش بینی می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس ستاد مرکزی اربعین از پیش‌بینی تردد 500 هزار زائر خارجی در اربعین 1403 از مرزهای کشور به سوی عراق خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی نیروهای مسلح یمن یکشنبه شب از حملات موشکی و پهپادی علیه اهداف رژیم صهیونیستی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت دینار عراق امروز در بازار خلاف روند سایر ارزها ثبات قیمت را تجربه کرده است و بدون تغییر نسبت به روز گذشته، 44 تومان خرید و فروش شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت ها در بازار شیب نزولی را تجربه کردند و قیمت درهم امارات در جریان معاملات بازار همچنان در کانال 15 هزار تومان نوسان داد و با نوسان در محدوده رنج، 15940 تومان قیمت گذاری و معامله شد.

خبرگزاری تسنیم

فرزندان زبیر نه‌تنها در ماجرای کربلا به یاری امام حسین (ع) نرفتند، بلکه حتی در برابر قیام‌های خونخواهانه آن حضرت ایستادگی می‌کردند. درنهایت هم با کشتن یاران مختار ثقفی، حمام خون به راه انداختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه امامی به 40,450,000 (چهل میلیون و چهارصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 1.11 درصدی داشته است. قیمت طلا و دلار هم بالا رفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون سازمان توسعه و تجارت گفت: در سه ماهه اول سال در بخش کشاورزی رشد 24 درصدی در بخش صادرات را تجربه کرده ایم.

خبرگزاری مهر

مدافع - وینگر فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان اصفهان با عقد قراردادی راهی استقلال تهران شد. این انتقال در شرایطی صورت گرفت که باشگاه تهرانی با انتشار تصاویری از آن به عنوان بمب یاد کرده بود!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرماندهی عملیات مشترک عراق از نابودی تمام عناصر سازمان تروریستی داعش در منطقه العیط در استان دیالی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های یمنی امروز - یکشنبه - از حمله جدید آمریکا و انگلیس به خاک این کشور خبر دادند.

وب‌گاه الف

ایستگاه سنجش کیفی هوای قصرشیرین عدد شاخص 500 وضعیت قهوه‌ای یعنی خطرناک و بحرانی وضعیت هوا را نشان می‌دهد و مرزنشینان این شهرستان علاوه بر تحمل گرمای طاقت فرسای تیرماه این منطقه گرمسیری با گرد و غبار و وضعیت بحرانی هوا نیز دست و پنجه نرم می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معامله‌گران معتقدند احتمال تغییر روند بازار طلا و ارز پس از تعطیلات میان هفته وجود دارد و قیمت‌ها می‌توانند مسیر صعودی را ادامه دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار در شروع معاملات امروز با رشد 400 تومانی در کریدور پنجم یک کانال صعود کرد. معامله‌گران، افزایش محدود قیمت این اسکناس را قابل توجه نمی‌دانند و معتقدند بازار ارز پتانسیل برگشت به کف قیمت را دارد. قیمت دلار در شروع معاملات امروز با رشد 400 تومانی در کریدور پنجم یک کانال صعود کرد. معامله‌گران، افزایش محدود قیمت این اسکناس را قابل توجه نمی‌دانند و معتقدند بازار ارز پتانسیل برگشت...

وب‌گاه فرارو

در روزهای اخیر افزایش قابل توجه دمای هوا در سراسر کشور به‌خوبی حس می‌شود و علت آن رکورد‌شکنی دوباره گرمای کره زمین است، به‌طوری‌که کمینه دمای هوا در 70 درصد از استان‌های کشور افزایش 2 درجه‌ای را به ثبت رسانده است.