شنبه 14 مهر 1403

آغاز احداث 6 مدرسه با مشارکت شرکت هلدینگ میهن در ایلام

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
آغاز احداث 6 مدرسه با مشارکت شرکت هلدینگ میهن در ایلام

ایلام - ایرنا - عملیات اجرایی ساخت 6 فضایی آموزشی مشارکتی روز دوشنبه با حضور مسوولان و با مشارکت شرکت هلدینگ میهن در 6 نقطه استان ایلام آغاز شد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام روز دوشنبه در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: این مدارس شامل شش مدرسه دو کلاسه در ایلام، بدره، دره شهر، آبدانان، زرین آباد و ایوان در مجموع با 12 کلاس درس و 648 مترمربع زیربنا است.

نصرت الله رحیمی افزود: این مدارس با یک طراحی یکسان و مشارکت 30 میلیارد ریالی (معادل 100 درصد هزینه ساخت) توسط شرکت صنایع غذایی هلدینگ میهن احداث خواهند شد.

به گفته وی، این فضاهای آموزشی در اجرای طرح برچیده شدن مدارس سنگی استان است که تفاهمنامه این مدارس بین استاندار و سازمان نوسازی مدارس کشور در آینده نزدیک منعقد خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام یادآور شد: بر اساس این تفاهم نامه در مجموع عملیات اجرایی تخریب و بازسازی 80 باب مدرسه سنگی با 500 میلیارد ریال اعتبار پس از عقد قرارداد آغاز خواهد شد.

به گفته رحیمی، امسال در مجموع عملیات احداث و تکمیل 130 فضای آموزشی و ورزشی استان با 384 کلاس درس و زیربنا 56 هزارمترمربع با اعتبار یک هزار و 530 میلیارد ریال انجام خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با تکمیل و احداث این فضاها تحول گسترده ای در حوزه زیر ساخت های آموزشی این استان ایجاد شود.

یک هزار و 200 فضای آموزشی در استان ایلام وجود دارد.

*س_برچسب‌ها_س*