شنبه 14 مهر 1403

آغاز به کار رادیو محرم از امروز

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
آغاز به کار رادیو محرم از امروز

رادیو محرم برای هشتمین سال پیاپی از ساعت 18:00 امروز همزمان با تعویض پرچم بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحج علی بن موسی الرضا علیه السلام آغاز به کار می کند و تا تا پایان ماه محرم بر روی موج 95.5 مگاهرتز ادامه خواهد داشت.

این رادیو همچون سال‌های گذشته برای شنونده‌های سراسر کشور با رویکرد معرفت افزایی و با شعار «حسینه ای به وسعت دلها» روی آنتن می‌رود. به عبارتی این رادیو به صورت خاص حسینیه‌ای را به وسعت تمام ایران با بخش‌های مختلف و متنوع همراه با مداحی‌ها و سخنرانی‌های کوتاه به منظور تحقق شور و شعور حسینی ایجاد می‌کند.

به قول مسعود کاویانی مدیر رادیو محرم، این رادیو آوا محور است؛ یعنی عمده محتوای این رادیو مداحی، مرثیه خوانی، سینه زنی و روضه خوانی است. به عبارتی مهمترین وظیفه رادیو محرم ترویج الگوی عزاداری صحیح بر اساس منابع متقن و دقیق است. الگوی صحیحی که بارها از سوی مقام معظم رهبری و مراجع معظم تقلید و سایر دلسوزان و دغدغه مندان مورد تاکید قرار گرفته است. البته امکان شنیدن این رادیو از طریق تلفن همراه و برنامه کاربردی ایران‌صدا و همین طور از طریف گیرنده های تلویزیونی (رادیو نما) هم وجود دارد.

خبرنگار: نفیسه خلیلی