شنبه 6 مرداد 1403

مقام معظم رهبری

مقام معظم رهبری

وب‌گاه الف

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: 88 هزار میلیارد تومان درآمد بیمه‌ای جدید به منابع سازمان تأمین‌اجتماعی اضافه و سن صندوق حدود 2 سال جوان‌تر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری از حضور رئیس جمهور منتخب ایران در هیات معروف تهران در شب تاسوعای حسینی مشاهده کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

پزشکیان دیدار با فرماندهان عالی سپاه بر اهمیت همکاری و همراهی همه نهادها و ارکان نظام بر رفع مشکلات و تامین مطالبات مردم تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

رییس جمهور منتخب در دیدار با فرماندهان عالی سپاه بر اهمیت همکاری و همراهی همه نهادها و ارکان نظام در مسیر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های نظام برای آبادانی کشور، رفع مشکلات و تامین مطالبات مردم تاکید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

تصاویری از مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی علیه‌السلام امشب (چهارشنبه) با حضور مقام معظم رهبری را ببینید.

وب‌گاه عصر ایران

با حضور مقام معظم رهبری و جمعی از عزاداران حسینی در حسینیه امام خمینی، مراسم عزاداری شب تاسوعا برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزاداران حسینی در حسینیه امام خمینی، مراسم عزاداری شب تاسوعا برگزار شد. با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزاداران حسینی در حسینیه امام خمینی، مراسم عزاداری شب تاسوعا در حال برگزاری است. به گزارش عرشه آنلاین، بنابرآنچه پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری روایت می‌کند، مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی علیه‌السلام امشب (چهارشنبه) با...

وب‌گاه خبر آنلاین

با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزاداران حسینی در حسینیه امام خمینی، مراسم عزاداری شب تاسوعا در حال برگزاری است.

وب‌گاه الف

رییس دیوان عالی کشور گفت: برگزاری دوره آموزشی برای قضات جوان در دادسراها ضروری است و این موضوع از ابعاد مختلف اهمیت زیادی دارد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: 88 هزار میلیارد تومان درآمد بیمه‌ای جدید به منابع سازمان تأمین‌اجتماعی اضافه و سن صندوق حدود 2 سال جوان‌تر شد.

خبرگزاری مهر

رییس جهاددانشگاهی گفت: در انتخابات اخیر برخوردی که با نظرسنجی‌ها صورت گرفت، برخورد مناسبی نبود. اگر بر اساس این آمارها برنامه‌ریزی صورت می‌گرفت، شاید نتایج نهایی انتخابات شکل دیگر بود.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی در دیدار با خانواده شهید ابوالفضل زارعی گفت: راه درست منجر به ماندگاری نام نیک می‌شود و این سنت الهی است که راه حق ماندگار است و راه باطل حذف و نابود می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

عملکرد تولید گندم در طرح جهش تولید دریمزارها، 1442 کیلوگرم در هکتار برآورد شد، در حالی که کشاورزان خارج از طرح با میانگین عملکرد تقریبا یک تن در هکتار عملا 44 درصد برداشت کمتری را تجربه کردند.

خبرگزاری مهر

هیات‌مدیره سازمان تامین‌اجتماعی با صدور پیامی به مناسبت هفته تأمین‌اجتماعی بر سیاستگذاری و راهبری در سه قلمرو بیمه‌ای، درمانی و اقتصادی در راستای رسیدن به اهداف این سازمان تاکید کرد.

وب‌گاه الف

در روزهایی که برخی به دنبال خاتمی سازی از پزشکیان بوده و برخی دیگر تمایل دارند از او بنی‌صدری دیگر ساخته و کشور را دچار انسداد سیاسی کنند، رئیس‌جمهور باید هوشمندانه و با ظرافت عمل کند.