شنبه 1 اردیبهشت 1403

مقام معظم رهبری

مقام معظم رهبری

خبرگزاری تسنیم

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: جمهوری اسلامی این آمادگی را ایجاد کرده که اگر مقابله‌ای ازسوی رژیم صهیونیستی انجام شود، حمله قوی‌تری را عملیاتی کند. آنها هم دانستند اگر اقدامی کنند با موشک‌های قوی‌تر و کوبنده‌تری مواجه می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده قرارگاه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در استان‌های یزد، اصفهان و چهارمحال و بختیاری، اتفاق امروز در اصفهان را عملیات روانی دشمن برای جبران تحقیر دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزرای دانشجو، سید محمد صادق هاشمی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تبریک 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان سفر استانی به بوشهر عصر امروز در اولین جلسه شورا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با جامعه پردازی برای رسیدن به جامعه اسلامی حرکت کنیم، بهترین راه و کارگشا‌ترین پیشرانه برای انقلاب اسلامی، حوزه ترویج فرهنگ...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت که در جریان اجرای طرح موفق نور که به همت عزیزان نیروی انتظامی درحال اجراست، یک عده افراد ناآگاه و مغرض برای اینکه اسلام را بکوبند، می گویند این حرکت یک برخورد زورمندانه است و اینطور جلوه می دهند که بنای نیروی انتظامی بر برخورد و مقابله است؛ نخیر اینطور نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه مشهد گفت: رویکرد اصلی طرح نور، تذکر محترمانه و ارشاد است، نه برخورد و اقدام قهری.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امام جمعه مشهد با بیان اینکه طرح نور، تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت کسانی است که بی حجابی دارند، بیان کرد: در یک محاسبه‌ای که اخیراً انجام شده معلوم است که درصد افراد بی حجابی که اصرار بر تخطی از قانون دارند، بخش بسیار محدود و اندکی از جمعیت افراد بی حجاب است. سید احمد علم الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور زائران و مجاوران در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای حضرت سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه گفت که حادثه صبح امروز در اصفهان یک عملیات روانی بیش نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای حضرت سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه گفت: حادثه صبح امروز در اصفهان یک عملیات روانی بیش نیست.

خبرگزاری تسنیم

نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دو کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس گفتند: مسئولین ورزش به وعده های خود عمل کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه مشهد با بیان اینکه طرح نور، تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت کسانی است که بی حجابی دارند، بیان کرد: در یک محاسبه‌ای که اخیراً انجام شده معلوم است که درصد افراد بی حجابی که اصرار بر تخطی از قانون دارند، بخش بسیار محدود و اندکی از جمعیت افراد بی حجاب است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

باهنر درباره الزام وحدت در مجلس دوازدهم توضیح داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت که به تازگی برخی مسئولان به دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

خبرگزاری میزان

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسئولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه ایران که در نیویورک به سر می‌برد، گفت: اگر اسرائیل خطا کند، پاسخ فوری، قاطع و پشیمان‌کننده حداکثری خواهیم داد.