یک‌شنبه 1 مهر 1403

آغاز ثبت درخواست میهمان دروس دانشجویان دانشگاه جامع علمی‌کاربردی از امروز

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
آغاز ثبت درخواست میهمان دروس دانشجویان دانشگاه جامع علمی‌کاربردی از امروز

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمد فتحی سرپرست معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: به منظور تسهیل در روند تحصیلی دانشجویان، امکان ثبت درخواست میهمان برای دانشجویان دانشگاه جامع علمیکاربردی در نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1403 تا 20 مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت. وی در ادامه گفت: دانشجویان متقاضی میبایست ابتدا در بخش...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمد فتحی سرپرست معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: به منظور تسهیل در روند تحصیلی دانشجویان، امکان ثبت درخواست میهمان برای دانشجویان دانشگاه جامع علمیکاربردی در نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1403 تا 20 مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: دانشجویان متقاضی میبایست ابتدا در بخش ثبت درخواست میهمان در سامانه جامع آموزشی دانشگاه، نسبت به ثبت و پیگیری درخواست و سپس در بخش انتخاب واحد نسبت به انتخاب دروس مورد تائید اقدام نمایند.

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطرنشان کرد: مطابق ضوابط مندرج در آیین‌نامه نقل و انتقالات دانشگاه، امکان ثبت درخواست میهمان دروس برای دانشجویان مشغول به تحصیل در نیمسال دوم و بعد از آن امکان‌پذیر است.