پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

علمی کاربردی

علمی کاربردی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر ارتباطات با بیان این که بیش از 7 میلیون خانوار و کسب و کار در بیش از 300 شهر به شبکه فیبرنوری دسترسی دارند کفت: می خواهیم امسال این را دوبرابر کنیم و تا شهریور 1404 این امکان را در همه‌ی شهر‌ها فراهم کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر ارتباطات با بیان این که بیش از 7 میلیون خانوار و کسب و کار در بیش از 300 شهر به شبکه فیبرنوری دسترسی دارند کفت: می خواهیم امسال این را دوبرابر کنیم و تا شهریور 1404 این امکان را در همه‌ی شهر‌ها فراهم کنیم.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ارتباطات با بیان این که بیش از 7 میلیون خانوار و کسب و کار در بیش از 300 شهر به شبکه فیبرنوری دسترسی دارند کفت: می خواهیم امسال این را دوبرابر کنیم و تا شهریور 1404 این امکان را در همه‌ی شهر‌ها فراهم کنیم.

خبرگزاری تسنیم

از مجموع 76 پرونده بررسی شده در سه گروه فرهنگ و هنر، مدیریت و خدمات اجتماعی و صنعت، پرونده 22 متقاضی تدریس خبره در دانشگاه علمی کاربردی تایید شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل ازدانشگاه جامع علمی کاربردی، باحضور حسین بلندی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی و سایر اعضا، چهاردهمین جلسه از دور هشتم هیأت ممیزه دانشگاه برگزار شد. در این جلسه از مجموع 76 پرونده بررسی شده در سه گروه فرهنگ و هنر، مدیریت و خدمات اجتماعی و صنعت، تعداد 22 پرونده متقاضیان تدریس خبره / تجربی گروه فرهنگ و هنر در حوزه‌های تخصصی طراحی و دوخت لباس...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تفاهم‌نامه همکاری صنعتی دانشجویان دانشگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز امضا شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کمال تبریزی، کارگردان سینما و تلویزیون دبیر جشنواره است که با شعار «اقوام، ریشه ایران‌زمین» برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید حسین آقا سید مرتضی رئیس هئیت موسس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 48 تهران در جمع خبرنگاران گفت: این مرکز با بهره گیری از اساتید خبره و مجرب فرهیخته کشور، کارگاه‌های مختلف و ایجاد فضایی پر نشاط و فراهم نمودن تمامی امکانات و داشتن انجمن و کانون‌های مختلف با بیش از یک دهه تجربه در زمینه برگزاری ورک شاپ‌های متنوع و مختلف به صورت رایگان برای...

وب‌گاه فرارو

متاسفانه سیاست گذاران از سال‌های پایان جنگ (66 و 67) شروع به افزایش دانشگاه‌ها کردند که شاید بتوانند فرصتی در جهت ایجاد اشتغال بخرند. این افزایش بی رویه دانشگاه‌ها بی توجه و بی تناسب با نیاز‌های جامعه و کشور انجام شد و تعداد رشته‌هایی که تناسب چندانی با نیاز‌های کشور نداشتند نیز افزایش پیدا کرد. به نظر می‌رسد هدف از این کار، سر کار گذاشتن افراد بود. در دهه‌های گذشته، دانشگاهها، مراکز...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسنپ‌دکتر همزمان با هفته نیکوکاری و در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود، تخفیف ویژه‌ای را برای اعضای تحت پوشش موسسه نیکوکاری «رعد» در سراسر ایران در نظر گرفته است. در این طرح اعضای تحت پوشش این موسسه به مدت یک سال از خدمات رایگان مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی و تهیه آنلاین دارو اسنپ‌دکتر بهره‌مند می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، اصغر کشتکار با حضور بر خط درگردهمایی پایان سال روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان اصفهان با بیان این مطلب افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی از سال 1400 بر اساس سند توسعه هر استان، طرح آمایش سرزمین را تهیه کرده و طی دو سال گذشته، تصویب و اجرای آن را آغاز کرده است که از آثار مهم آن می‌توان به اجرای رشته‌های جدید...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر محمد فتحیان با اعلام این خبر افزود: ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای پذیرفته‌شدگان به اطلاع می‌رساند نتایج تمامی رشته‌محل‌های متمرکز و شرایط خاص پذیرش دوره‌های کاردانی و کارشناسی (ناپیوسته) نظام آموزش علمی کاربردی بهمن‌ماه سالجاری هم اکنون در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قابل مشاهده می‌باشد. معاون نظارت و...

خبرگزاری تسنیم

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی دوره‌های کاردانی و کارشناسی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن‌ماه سال 1402 اعلام شد.

وب‌گاه عصر ایران

معاون نظات و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی: پذیرفته‌شدگان لازم است حداکثر تا 30 بهمن ماه سال جاری از مقطع قبل دانش‌آموخته شده باشند، در غیر این صورت مجاز به ثبت‌نام در مرکز آموزشی محل قبولی نیستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از اعلام نتایج تمامی رشته‌محل‌های متمرکز و شرایط خاص پذیرش دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته بهمن سال 1402 این دانشگاه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی دوره‌های کاردانی و کارشناسی نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد.