یک‌شنبه 1 مهر 1403

آغاز محرومیت اروپایی مورینیو: رم در اروپا مربی ندارد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آغاز محرومیت اروپایی مورینیو: رم در اروپا مربی ندارد

محرومیت چهارجلسه‌ای مورینیو از همراهی تیمش در بازی‌های اروپایی با نشستن او بر روی سکوها در بازی امشب رم در لیگ اروپا آغاز شد.

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو بعد از مسابقه فینال جنجالی لیگ اروپا 2023، در بازی که تیمش در ضربات پنالتی قهرمانی را به سویا واگذار کرد، به دلیل توهین به داور محروم شد. او چهار جلسه از همراهی تیمش به دلیل توهین مستقیم به داور منع شد و در هر فرصتی هم به داور آن مسابقه تاخته است. حالا او محرومیت چهار جلسه‌ای خود را در مسابقه خارج از خانه در شهر تراسپول و مقابل تیم شریف شروع کرده است.

او معمولاً وقتی در سری آ محروم می‌شود، تمایل دارد در اتوبوس تیم بنشیند و بازی را از راه دور روی صفحه تلویزیون یا تبلت تماشا کند و با دستیاران خود در ارتباط باشد. برای این دیدار، او این سنت را شکسته و در کنار جیوانی سرا، تحلیلگر مسابقات، در محوطه مطبوعاتی قرار گرفته است.

جالوروسی شروع سختی را در رقابت‌های سری آ داشت، اما با شکست 7-0 امپولی در روز یکشنبه به مسیر درست بازگشت. روملو لوکاکو اولین گل خود را برای این تیم در آن بازی به ثمر رساند و دوباره امروز عصر در ترکیب اصلی این تیم و در کنار استفان الشعراوی قرار گرفته است.

آغاز محرومیت اروپایی مورینیو: رم در اروپا مربی ندارد 2