جمعه 28 اردیبهشت 1403

آقای تاج؛ شما گزینه هیچ نهادی نیستی! / با پرونده 200میلیاردی چه کسی جرات توصیه تاج را دارد؟

وب‌گاه تابناک مشاهده در مرجع
آقای تاج؛ شما گزینه هیچ نهادی نیستی! / با پرونده 200میلیاردی چه کسی جرات توصیه تاج را دارد؟

گروهی که می خواهند القا کنند کار انتخابات فوتبال پیش از مجمع 8 شهریور تمام شده و با فضاسازی ذهنی مخالفان خود را ناامید و حتی مرعوب سازند، این روزها راه افتاده‌اند و در جامعه فوتبال پخش کرده‌اند که بازگشت تاج از جای خاص و مجهولی توصیه شده

گزینه نظام، دولت، فلان نهاد یا سازمان، بهمان مرجع نظارتی، اینگونه تصمیم گیری شده، خواست فیفا و ای اف سی است، کار تمام است؛ این ترکیب های مشکوک و نا مانوس را تنها از زبان برخی اطرافیان یکی از نام های انتخابات فدراسیون فوتبال می شنوید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ گروهی که می خواهند القا کنند کار انتخابات فوتبال پیش از مجمع 8 شهریور تمام شده و با فضاسازی ذهنی مخالفان خود را ناامید و حتی مرعوب سازند!

فضای رسانه‌ای موجود در اطراف انتخابات فوتبال به خوبی نشان می دهد که بیشترین حجم انتقادات متوجه رییس اسبق فدراسیون فوتبال و عملکرد مهدی تاج خصوصا در ماجرای غرامت پرونده ویلموتس شکل گرفته و این پیام روشنی به تیم جنگ روانی این کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون است؛ شما گزینه مستقیم یا غیر مستقیم هیچ نهاد، ارگان و سازمانی نیستی.

از نماینده مجلس تا گوینده رادیو، مجری تلویزیون، خبرنگاران و رسانه های دولتی و غیر دولتی بر مبنای رسالت و وظیفه خود همچنین مطالبات مردمی اقدام به نقد عملکرد مهدی تاج کرده و حضور دوباره او را در این عرصه به چالش کشیده اند. هیچ توصیه و سفارشی خارج از این چارچوب وجود ندارد و انتخابات فوتبال هم قرار نیست متاثر از این فضای ساختگی برخی مشاوران و اطرافیان برگزار شود.

نه فیفا و AFC و نه هیچ نهاد و سازمان داخلی توصیه ای در این خصوص به اعضای مجمع خواهند داشت و نه هیچ کدام از اعضا تحت تاثیر اینگونه فضاسازی های متوهمانه قرار می گیرند. سرنوشت فوتبال روز هشتم شهریور رقم خواهد خورد با قید این حقیقت که اهالی فوتبال حافظه کوتاه مدت ضعیفی ندارند و اتفاقات سال های اخیر را فراموش نکرده، عاملان وضعیت موجود را از یاد نبرده اند.