دوشنبه 2 مهر 1403

آلمان

آلمان

خبرگزاری تسنیم

در صورتی که لوئیس دلافوئنته فردا شب 90 دقیقه از بال بارسلونایی‌اش مقابل آلبانی در مرحله گروهی یورو 2024 استفاده کند، احتمال جریمه شدن اسپاتیا وجود داردو.

وب‌گاه فرارو

جیمی‌جامپ‌های بسیاری در بازی پرتغال و ترکیه به زمین بازی آمدند تا با کریستیانو رونالدو سلفی بگیرند. این اتفاق موجب ناراحتی رونالدو، هم‌تیمی‌هایش و سرمربی اسپانیایی شد.

وب‌گاه فرارو

ترکیه در روزی که شاهد اشتباه‌های فردی زیادی از بازیکناش بود، شکست تلخی را برابر پرتغال پذیرا شد، ولی هنوز برای صعود به دور یک‌هشتم نهایی شانس دارد.

وب‌گاه فرارو

ستاره فرانسوی که به دلیل دوپینگ چهار سال از فعالیت‌های فوتبالی محروم شده است، گفت: من تمام شده ام، من مرده ام.

وب‌گاه فرارو

استاندار مازندران با صدور نامه‌ای به علی رجبی وندچالی بر لزوم پیگیری و حل مشکلات باشگاه نساجی تاکید کرد و دستور داد تا مسائل پیش روی این باشگاه با قید فوریت پیگیری شود.

وب‌گاه فرارو

تیم هندبال جوانان دختر ایران در جریان رقابت‌های پرزیدنت کاپ جهانی، نتیجه را به تونس واگذار کرد.

وب‌گاه فرارو

زمان بازگشایی ورزشگاه آزادی برای میزبانی از دیدارهای استقلال، پرسپولیس و تیم ملی مشخص شد.

وب‌گاه فرارو

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای زمان‌بندی بازی‌های پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا را مشخص کرد.

وب‌گاه فرارو

پرسپولیس و خرید تازه‌اش هم پیش قرارداد امضا کردند، هم عکس یادگاری گرفتند.

خبرگزاری تسنیم

گزارش‌ها حاکی است که لی کیانگ، نخست وزیر چین از دیدار با رابرت هابک، معاون صدراعظم و وزیر امور اقتصادی و اقدامات اقلیمی آلمان، در بحبوحه اختلافات اقتصادی دو کشور خودداری کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

توماس مولر شاید بدون گلزنی در رقابت‌های یورو مجبور به خداحافظی با بازی‌های ملی شود.

وب‌گاه فرارو

شکسته شدن بینی ستاره فرانسوی رئال در مسابقات یورو 2024 دردسرساز شد.

خبرگزاری تسنیم

هکر پرتغالی تهدید کرد که استاد و مدارک زیادی از باشگاه منچسترسیتی دارد که تخلفات این باشگاه انگلیسی در زمینه قوانین بازی جوانمردانه مالی را ثایت می‌کند.

وب‌گاه فرارو

کشور‌های اروپایی برای به حداقل رساندن تعداد حیوانات ولگرد و از جمله سگ‌های بلاصاحب از استراتژی‌های متنوعی استفاده می‌کنند که شامل عقیم‌سازی، افزایش ظرفیت پناهگاه‌ها و بهبود شرایط آنها، ریزتراشه‌گذاری، اتانازی (مرگ آسان)، آموزش صاحبان حیوانات خانگی و جریمه است.

وب‌گاه فرارو

وحید شمسایی درباره شرایط تیم ملی فوتسال کشورمان توضیحاتی داد.

وب‌گاه فرارو

در روز‌هایی که اخبار زیادی مربوط به باشگاه مس رفسنجان به گوش می‌رسد، حالا برخی بازیکنان تیم فوتسال زنان این باشگاه مدعی شده اند که این تیم در حال نابودی است و باشگاه به آن‌ها اعلام کرده قرارداد زیادی نمی‌تواند با آن‌ها ببندد.