سه‌شنبه 3 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه ورزش سه

در آستانه دیدار حساس لهستان مقابل اتریش در رقابت‌های یورو 2024، وویژیک شزنی سنگربان لهستانی به صحبت با خبرنگاران پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

وب‌گاه ورزش سه

ایکر کاسیاس دروازه‌بان سابق اسپانیا، انتظار یک بازی «پیچیده‌تر و سخت‌تر» را برای لاروخا مقابل ایتالیا دارد و به شانس تیم ملی کشورش در یورو 2024 خوشبین است.

وب‌گاه تابناک

دیدار دو تیم اسلوونی و صربستان از گروه C مسابقات یورو 2024 آلمان با تساوی به پایان رسید.

وب‌گاه ورزش سه

ترکیب تیم‌های انگلیس و دانمارک برای رقابت در دور دوم رقابت‌های گروه C مشخص شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المسیره، «عبدالمالک بدر الدین الحوثی» رهبر جریان انصارالله یمن در اظهاراتی ضمن انتقاد از اهمال‌کاری عربستان سعودی در ارائه خدمات به حجاج بیت الله الحرام و شهادت تعدادی از حجاج مصری و اندونزیایی در نتیجه بی‌توجهی عربستان سعودی، تأکید کرد که سعودی‌ها هزینه‌های زیادی بابت ارائه خدمات به حجاج دریافت می‌کنند، اما به صورت عمدی به مسائل مربوط...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت اگر غرب بخواهد دارایی‌های روسیه را توقیف کند، این کشور هم در اقدامی تلافی‌جویانه، دارایی‌های غرب در روسیه را مصادره خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2024 از روز سه‌شنبه 29 خرداد در شهرهای لیوبلیانا در کشور اسلوونی (گروه پنجم) و مانیل فیلیپین (گروه ششم) آغاز شد و تیم ملی والیبال ایران روز گذشته از ساعت 14:30 دقیقه به مصاف تیم آمریکا رفت و در دیداری 5 سته موفق شد پیروز شود. ملی‌پوشان در کمتر از 20 ساعت از ساعت 10:30 دقیقه امروز (پنج‌شنبه 31 خرداد) و در دومین دیدار...

وب‌گاه ورزش سه

از شروع یورو 2024 اسکاتلندی‌ها از بازیکنان ملی‌پوش و هواداران گرفته تا حتی رسانه‌ها روزهای پر فراز و نشیب و گیج‌کننده‌ای را پشت سر گذاشته‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

از شروع یورو 2024 اسکاتلندی‌ها از بازیکنان ملی‌پوش و هواداران گرفته تا حتی رسانه‌ها روزهای پر فراز و نشیب و گیج‌کننده‌ای را پشت سر گذاشته‌اند.

خبرگزاری تسنیم

تقابل نیمه اول تیم‌های اسلوونی و صربستان در مرحله گروهی یورو 2024 با تساوی پایان یافت.

خبرگزاری تسنیم

لیست داوران بازی‌های دو روز آینده مرحله گروهی هفدهمین دوره جام ملت‌های اروپا مشخص شد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیر پروژه که دانست من اصالتا ایرانی ام، کوهی از کانتینرها را نشانم داد که در کرانه رود راین (کانالی که به راین وصل بود) انبار شده بودند و گفت میدانی اینها چیست؟ اینها سفارش های ایران است که بعد از تحریمها نتوانستیم بفرستیم. چند برابر آن هم جاهای دیگر آلمان تلنبار شده است و خدا می داند چه مقدار این تجهیزات در این حالت که هستند نابود شده اند به مرور زمان.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه فایننشال تایمز گزارش داد که دولت آمریکا قرار است تمام سفارش‌های باز برای سامانه‌های دفاع هوایی پاتریوت و موشک‌های رهگیر را متوقف کند تا اینکه اوکراین تجهیزات کافی برای دفاع در برابر حملات هوایی روسیه داشته باشد.

وب‌گاه ورزش سه

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: ایران تیم خوبی است و هر بار که مقابل این تیم بازی می‌کنیم مسابقه بزرگ و سختی است.