سه‌شنبه 3 مهر 1403

آلمان

آلمان

خبرگزاری تسنیم

اداره فدرال آمار آلمان روز چهارشنبه با تایید داده‌های اولیه اعلام کرد که نرخ تورم در این کشور طی ماه می به دلیل افزایش قیمت خدمات شاهد رشد بوده است.

وب‌گاه فرارو

درحالیکه کمتر از 48 ساعت تا شروع بازی افتتاحیه یورو 2024 بین تیم‌های آلمان - اسکاتلند باقی مانده ورزشگاه آلیانتس آرنا هم اکنون برای دیدار در روز جمعه آماده شده است. روبرتو روزتی، رئیس داوران یوفا در جمع رسانه‌ها حاضر شد تا ویژگی‌های داوری در طول مسابقات یورو را توضیح دهد.

وب‌گاه ورزش سه

شاید باورتان نشود اما یولیان ناگلزمان از برخی بازیکنان حاضر در یورو2024 جوان‌تر است.

وب‌گاه ورزش سه

مدیر فنی ورزشی کمیته ملی پارالمپیک آخرین وضعیت کاروان ایران برای حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس را تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روسیه، هم به دلیل قرابت سرزمینی و هم به دلیل روابط چند قرنی و حضور مستمر دیپلمات‌های روس در ایران، شاید بیشتر از بسیاری از کشورهای بزرگ و قدرتمند نسبت به تحولات داخلی ایران توجه می‌کند و اهمیت می‌دهد نعمت‌الله ایزدی، سفیر پیشین ایران در شوروی و روسیه در هم میهن نوشت روز سه‌شنبه وقتی خبر اظهارات ضمیر کابلوف، دیپلمات ارشد روسیه را مشاهده کردم و پس از آن اظهارات مقام‌های ارشد روسیه از...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس داده‌های منتشر شده توسط مرکز اروپایی پیشگیری و کنترل بیماری‌ها، تغییرات آب و هوایی باعث گسترش گونه‌های پشه مهاجم در اروپا شده و منجر به افزایش بیماری‌های منتقله از طریق پشه می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری دولتی عربستان گزارش داد، «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان چهارشنبه در جریان گفت‌وگوی حضوری با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین، حمایت آل سعود را از همه تلاش‌های بین‌المللی با هدف حل و فصل بحران اوکراین اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

داوری فرانسوی سوت آغاز جام ملت‌های اروپا را به صدا درخواهد آورد.

وب‌گاه ورزش سه

انتقال الیکس گارسیا، ستاره خیرونا، به بایر لورکوزن قطعی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور آمریکا و ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین امروز (پنجشنبه) در اجلاس سران گروه هفت، توافقنامه امنیتی دوجانبه‌ای را برای همکاری بلندمدت دفاعی و امنیتی میان دو کشور امضا خواهند کرد.

وب‌گاه ورزش سه

جمال موسیالا، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید آن‌ها را شکست ناپذیر نمی‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

راس کوک، دونده معروف انگلیسی، برای حمایت از تیم ملی کشورش، با پای پیاده راهی آلمان می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

دو پرونده بزرگ در منازعات بین‌المللی باز شده و روز به روز و به دلایل مختلف، منحنی فزاینده‌ای را طی می‌کند و در حال گسترش و استمرار است.

وب‌گاه ورزش سه

برایان کریستانته، ستاره تیم ملی ایتالیا، می‌گوید تیمش راه قهرمانی در یورو را به خوبی می‌داند.

وب‌گاه ورزش سه

لارنس شنکلند، مهاجم تیم ملی اسکاتلند، در فاصله کمتر از دو روز تا دیدار تیمش برابر آلمان در افتتاحیه یورو 2024، درباره شرایطش صحبت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

پتر سِوچیک، هافبک اسلاویا پراگ، به اردوی تیم ملی فوتبال چک دعوت شد.