شنبه 15 اردیبهشت 1403

آلوارو موراتا

آلوارو موراتا

وب‌گاه ورزش سه

فده والورده، هافبک رئال مادرید، اعلام کرد اگر تیمش مانند سوپرجام 4 سال پیش در موقعیت حساسی باشد، مجبور است در دقایق پایانی با خطای خطرناک اخراج شود تا از شکست همبازیانش جلوگیری کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: نیکولا کالینیچ، مهاجم سابق اتلتیکومادرید، به تیمی بازگشت که 19 سال پیش با آن در جست‌وجوی قهرمانی در لیگ کرواسی بود.

وب‌گاه ورزش سه

شما می توانید خیرونا را همچنان جدی نگیرید، ولی تیم باشکوه میچل هفته به هفته ثابت می کند که جدی‌ترین رقیب رئال در راه قهرمانی است. ما با یک واقعیت جدید در لالیگا روبرو هستیم.

وب‌گاه ورزش سه

نیکولا کالینیچ، مهاجم سابق اتلتیکومادرید، به تیمی بازگشت که 19 سال پیش با آن در جستجوی قهرمانی در لیگ کرواسی بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، در یکی از دیدار‌های حساس هفته نوزدهم لالیگای اسپانیا، تیم خیرونا شگفتی ساز این فصل لالیگا، میزبان اتلتیکو مادرید بود که در پایان یک دیدار پرگل و جذاب با نتیجه چهار بر سه به پیروزی رسید. والری فرناندز (2)، ساویو (26)، دالی بلیند (39)، ایوان مارتین (1+90) گل‌های خیرونا را زدند و هر سه گل اتلتیکو را آلوارو موراتا (14، 44 و 54) به ثمر رساند. خیرونا...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم خیرونا موفق شد در دیداری پرگل با نتیجه چهار بر سه اتلتیکو مادرید را شکست دهد.

وب‌گاه ورزش سه

خیرونا در دیداری جذاب و پرگل از هفته نوزدهم لالیگا با گل دقایق پایانی ایوان مارتین اتلتیکو مادرید را 4-3 شکست داد.

خبرگزاری تسنیم

نبرد دو تیم بالانشین جدول رده‌بندی لالیگای اسپانیا با پیروزی شگفتی‌ساز این فصل مسابقات همراه بود.

وب‌گاه ورزش سه

آلوارو موراتا اعتراف کرد که در تابستان گذشته به پیوستن به اینتر نزدیک شده بود اما در نهایت با تغییر نظرش در اتلتیکو مادرید ماندگار شد.

وب‌گاه ورزش سه

آلوارو موراتا فاش ساخت که همیشه رویای بازی برای اتلتیکو را داشت حتی زمانی که در عضویت رئال مادرید بود.

وب‌گاه ورزش سه

زیبایی مفرط در لیگ برتر فوتسال باری دیگر به چشم آمد و نشانه‌های خوش‌بینی در آینده این رشته ورزشی پدیدار شد. بازیکنان دانش آموزی که سرنوشت مسابقات را رقم زدند و بیشتر از همه جدول را تکان دادند.

وب‌گاه ورزش سه

اتلتیکومادرید در بازی معوقه هفته چهارم لالیگا با یک بازیکن کمتر نسبت به سویا با نتیجه 1-0 برنده شد و بالاتر از بارسلونا در رده سوم قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نشریه گاردین انگلیس مطابق رسم هرساله خود در پایان سال میلادی، فهرست صد بازیکن برتر آن سال را منتشر می‌کند. لیست صد بازیکن برتر سال 2023 از نگاه نشریه معتبر گاردین منتشر شد. نفر اول لیست سال 2023 ارلینگ هالند است که سال فوق العاده‌ای را با منچسترسیتی سپری کرد. اسامی صد بازیکن برتر سال 2023 از نگاه گاردین به شرح زیر است: 100. مارکوس تورام؛ بورسیا مونشن...

وب‌گاه ورزش سه

نشریه گاردین مثل هر سال، لیست صد بازیکن برتر سال میلادی را منتشر کرد

وب‌گاه ورزش سه

اتلتیکو مادرید و ختافه در یک بازی جذاب و پرگل به تساوی 3-3 دست یافتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در مهم‌ترین بازی از شب نخست هفته هجدهم لالیگا، اتلتیکومادرید در دیداری پربرخورد و جنجالی با نتیجه 3 بر 3 مقابل ختافه متوقف شد.