شنبه 29 اردیبهشت 1403

آلگری: یووه مدعی قهرمانی نیست

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آلگری: یووه مدعی قهرمانی نیست

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، می‌گوید تیم‌های ناپولی‌، اینتر و میلان می‌توانند مدعیان قهرمانی اسکودتو هستند.

به گزارش "ورزش سه"، مکس آلگری، سرمربی یوونتوس می‌گوید تیم او مدعی کسب عنوان قهرمانی نیست.

بیانکونری‌ها پس از تساوی بحث برانگیز 1-1 هفته گذشته مقابل بولونیا، آلگری در ترکیب تیمش تغییراتی ایجاد کرد. این تغییرات جواب داد و آن‌ها با گل‌های دنیلو و فدریکو کیه‌زا 2-0 برده شدند.

آلگری درخصوص احساس مصدومیت پل پوگبا در پایان بازی گفت:"ما هنوز چیزی نمی‌دانیم، او از ناحیه ران احساس درد داشت، بنابراین خواهیم دید که آزمایش‌ها چه می‌گویند. او به زمین آمد و به مدت نیم ساعت کیفیت خود را نشان داد."

نتیجه بازی

یک عملکرد خوب مقابل تیم امپولی بود که بازی در برابر آن‌ها آسان نیست. عملاً هیچ اجازه‌ای به حرکت حریف ندادیم، اما باید در خط حمله یا در مورد ضربه پایانی آرام‌تر باشیم، زیرا کمی بیش از حد عصبانی بودیم. این‌ها چیزهایی هستند که با گذشت زمان بهتر می‌شود."

مدعی قهرمانی؟

هیچکس دوست ندارد خارج از لیگ قهرمانان باشد. ما در جدول سوم شدیم، بنابراین به راحتی می‌توان گفت که یووه فصل گذشته شکست خورد، اما بدون جریمه امتیازات، سوم شدیم. تیم‌هایی مانند اینتر، ناپولی و میلان هستند که برای کسب اسکودتو مجهزتر هستند. باید خوب عمل کنیم که تا حد امکان به آن‌ها نزدیک شویم و در جمع چهار تیم برتر قرار بگیریم. ممکن است اتفاقاتی بیفتد و خودمان را در کورس اسکودتو ببینیم، اما نمی‌توان گفت که ما جزو مدعیان قهرمانی هستیم.

فلسفه همیشگی "فوتبال بازی ساده‌ای است"

نشانه هوش یک مربی، درک بازیکنانی است که در اختیار دارد. شما نمی توانید سعی کنید از یک تفنگ علیه یک تانک استفاده کنید، باید یک استراتژی متفاوت پیدا کنید. در این فصل بازیکنانی داریم که تجربه چندانی ندارند، اما پا دارند. همانطور که آریدو برایدا می‌گفت، دویدن در فوتبال اجباری نیست، اما کمک می‌کند. نمی‌خواهم بگویم فوتبال خیلی ساده است، زیرا می‌دانم که مردم آن را دوست ندارند، اما می‌گویم ساده‌ترین چیزها روی کاغذ معمولاً سخت‌ترین هستند.

آلگری: یووه مدعی قهرمانی نیست 2