دوشنبه 2 مهر 1403

آماده برای داغ‌ترین بازی هفته اول / ترکیب اسپانیا و کرواسی با خط هافبک‌های ترسناک

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آماده برای داغ‌ترین بازی هفته اول / ترکیب اسپانیا و کرواسی با خط هافبک‌های ترسناک

ترکیب اصلی تیم‌های ملی اسپانیا و کرواسی برای یکی از حساس‌ترین بازی‌های مرحله گروهی یورو 2024 اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا و کرواسی از دقایقی دیگر در ورزشگاه المپیک برلین به مصاف هم می‌روند. دیدار بزرگی در گروه مرگ یورو 2024، گروهی که علاوه بر این دو بزرگ اروپا ایتالیا و آلبانی هم در آن حضور دارند.

آخرین دیدار دو تیم به تابستان گذشته در فینال لیگ ملتهای اروپا برمی‌گردد. بازی‌ای که با تساوی بدون گل به پایان رسید ولی اسپانیا در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.

با اعلام ترکیب اصلی کرواسی مشخص شد که شش بازیکن تیم دالیچ از آن فینال در بازی امروز حضور دارند: لیواکوویچ، سوتالو، مودریچ، کواچیچ، بروزویچ و کراماریچ.

در اردوی اسپانیا هم پنج بازیکن از تیمی که در آن فینال به میدان رفته بود در بازی امروز حضور دارند: اونای سیمون، لو نورماند، رودری، فابین و موراتا.

کرواسی خط میانی سه نفره خود را با مودریچ، بروزوویچ و کواچیچ بسته که یکی از بهترین خطهای میانی در اروپا خواهد بود. بودیمیر در پیشانی خط حمله و مایر و کراماریچ در دو طرف او حضور دارند.

در اسپانیا بازوبند کاپیتانی بر بازوی آلوارو موراتای مهاجم بسته شده و نیکو ویلیامز و لامینه یامال دو طرف او خواهند ایستاد. یامال در بازی امروز عنون جوان‌ترین بازیکن تاریخ یورو را به خود اختصاص خواهد داد. خط میانی اسپانیا از پدری، رودری و روئیز تشکیل می‌شود و کارواخال، لونورماند، ناچو و کوکوریا در خط دفاعی می‌ایستند.

ترکیب اصلی کرواسی: لیواکوویچ، گواردیول، پونگارسیچ، سوتالو، استانیشیچ، کواچیچ، بروزویچ، مودریچ، کراماریچ، بودیمیر، مه‌یر

ترکیب اصلی اسپانیا: اونای سیمون، کارواخال، لونورماند، ناچو، کوکوریا، پدری، رودری، روئیز، یامال، موراتا، نیکو ویلیامز

آماده برای داغ‌ترین بازی هفته اول / ترکیب اسپانیا و کرواسی با خط هافبک‌های ترسناک 2
آماده برای داغ‌ترین بازی هفته اول / ترکیب اسپانیا و کرواسی با خط هافبک‌های ترسناک 3