پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

آمار دانش‌آموزان اتباع در مدارس تهران اعلام شد

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
آمار دانش‌آموزان اتباع در مدارس تهران اعلام شد

آمار دانش‌آموزان اتباع در مدارس تهران اعلام شد.

به گزارش خبرآنلاین، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه تعداد معلمان شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی شهر تهران 90 هزار نفر است گفت: امسال شرایط نیروی انسانی خیلی خوبی را داریم.

علیرضا کریمیان با بیان اینکه کمتر از 5000 مدرسه آماده استقبال از مهر و سال‌تحصیلی و دانش‌آموزان است گفت: همه کارهای سخت افزاری و نرم افزاری برای بازگشایی از جمله ثبت‌نام، تهیه و توزیع کتاب درسی، بحث‌های عمرانی، تامین تجهیزات و سازماندهی نیروی انسانی انجام شده و منتظریم اول مهر از همکاران و دانش‌آموزان استقبال کنیم.

ایسنا نوشت: وی با بیان اینکه آمار دانش‌آموزان شهر تهران حدود یک میلیون و 270 هزار نفر است افزود: نسبت به سال گذشته این آمار رشد داشته است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه دریافت شهریه به عنوان شرط ثبت‌نام ممنوع است ادامه داد: گفته شده و اعلام هم می‌کنیم چنانچه موردی باشد برخورد صورت می‌گیرد.

کریمیان با بیان اینکه شرایط نیروی انسانی امسال خیلی خوب است اظهار کرد: کمبود معلم نخواهیم داشت، ساماندهی و جاماندهی معلمان انجام شده و کمترین چالش را در حوزه نیروی انسانی داریم. مجموع معلمان شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی شهر تهران 90 هزار نفر است.

وی با بیان اینکه تراز نیروی انسانی در مناطق 19 گانه تهران مثبت است افزود: مفهوم این موضوع این است که از روز یکشنبه که آغاز سال تحصیلی است، کمبود معلم و کلاس خالی نخواهیم داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه خیالمان از کمبود معلم در دوره ابتدایی راحت است عنوان کرد: بخشی از کلاس‌های درس در مقطع متوسطه با همکاران شاغل و بخشی دیگر با اضافه تدریس همکاران پر می‌شود.

وی درباره دانش‌آموزان اتباع در مدارس شهر تهران نیز اظهار کرد: آموزش و پرورش شهر تهران میزبان حدود 50 هزار نفر از دانش‌آموزان اتباع است که امسال هم مانند سال‌های گذشته در کنار دانش آموزان ما مهمان هستند و همه تلاش ما خدمت به این دانش‌آموزان است.

کد خبر 1959960