دوشنبه 2 مهر 1403

آمده بودند وقت تلف کنند / سبک کثیف آرسنال: صدای سیتی بلند شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آمده بودند وقت تلف کنند / سبک کثیف آرسنال: صدای سیتی بلند شد

شکایت و گلایه از منچسترسیتی در مورد اتلاف وقت و "سبک کثیف بازی" آرسنال میکل آرتتا به اوج رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی با گل دقیقه 98 جان استونز به تساوی 2-2 مقابل آرسنال در ورزشگاه اتحاد دست یافت. بازیکنان سیتی پس از بازی نسبت به وقت تلف کردن‌های بازیکنان آرسنال که حتی باعث ایجاد درگیری بین بازیکنان در زمین شد، بسیار انتقاد کردند.

برناردو سیلوا در پایان بازی گفت: «فقط یک تیم بود که آمده بود فوتبال بازی کند. تیم دیگر آمد تا وقت را تلف کند و داور (مایکل اولیور) متاسفانه این اجازه را داد. ما خوشحال نیستیم چون سه امتیاز را می‌خواستیم، اما من خوشحالم که حداقل شکست نخوردیم. من همیشه از روشی که بازی می‌کنیم احساس غرور می‌کنم.»

فوتبالیست پرتغالی سیتی ادعا کرد که "همه چیز از همان ثانیه‌های اول شروع شد" و "ما فقط یک بازیکن مصدوم داشتیم (رودری) که او دو بار در 10 دقیقه روی زمین افتاد."

برناردو سیلوا در ادامه به وقت تلف کردن‌های توپچی‌ها اشاره کرد: «داور یک‌سری از اقدامات را مجاز کرد که باعث از دست رفتن زمان شد. چیزی که بیش از همه مرا آزار می‌دهد برگزاری جلسات متعدد با اتحادیه فوتبال انگلیس در ابتدای هر فصل است. به ما می‌گویند اجازه نمی‌دهند یک تیم وقت را تلف کند، اما در نهایت ارزشی ندارد. آنها خیلی حرف می‌زنند اما در عمل هیچ اتفاقی نمی‌افتد.»

هافبک پرتغالی از حمله به آرسنال و سبک بازی آن ابایی نداشت و به رقابت سیتی با لیورپول اشاره کرد: «لیورپول قهرمان لیگ قهرمانان شده است، آرسنال نه. بازی‌های مقابل آرسنال مانند بازی‌هایی که مقابل لیورپول داشتیم نبود.»

جان استونز، زننده گل تساوی سیتی نیز در اعتراض به سبک بازی حریف گفت: «آرسنال بازی را متوقف می‌کرد و از جنبه‌ای از فوتبال برای رسیدن به هدفش استفاده کرد که تیم‌های زیادی انجام نمی‌دهند.»

استونز روی انتقاد برناردو سیلوا از سبک آرتتا آرسنال مهر تایید شد: «من نمی‌دانم که آنها روی هنرهای تاریک بازی تسلط دارند یا خیر، اما می‌دانیم که این چیزی است که می‌توانیم انتظار داشته باشیم. شما می‌توانید آن را یک سبک هوشمندانه یا کثیف بنامید، هر طور که می‌خواهید. به عبارت دیگر آنها بازی را قطع می‌کنند و این باعث تغییر ریتم بازی می‌شود.»

گلزن سیتی در مصاحبه با اسکای اسپورتس اصرار داشت که آرسنال بازی را متوقف کرد و از جنبه‌ای از فوتبال استفاده کرد که تیم‌های زیادی انجام نمی‌دهند یعنی به زمین افتادن به هر بهانه‌ای و کند کردن بازی برای تغییر ریتم.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، نیز به کنایه در مورد وقت تلف کردن‌های آرسنال اشاره داشت: «راستش نمی‌دانم چند نفر از بازیکنان آنها دچار گرفتگی عضلات شدند.»

آمده بودند وقت تلف کنند / سبک کثیف آرسنال: صدای سیتی بلند شد 2
آمده بودند وقت تلف کنند / سبک کثیف آرسنال: صدای سیتی بلند شد 3
آمده بودند وقت تلف کنند / سبک کثیف آرسنال: صدای سیتی بلند شد 4