پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

آموزشیار باز هم از دسترس خارج شد / سردرگمی دانشجویان دانشگاه آزاد برای انتخاب واحد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
آموزشیار باز هم از دسترس خارج شد / سردرگمی دانشجویان دانشگاه آزاد برای انتخاب واحد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی امسال هم همزمان با ایام انتخاب واحد دانشجویان دچار مشکل شده و دانشجویان را با سردرگمی مواجه کرد. انتخاب واحد دانشجویان قرار بود هفته آخر شهریور انجام شود به دلیل قطعی‌های مکرر آموزشیار و از دسترس خارج شدن این سامانه به هفته اول مهرماه موکول شد. البته مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در توئیتی در صفحه...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی امسال هم همزمان با ایام انتخاب واحد دانشجویان دچار مشکل شده و دانشجویان را با سردرگمی مواجه کرد. انتخاب واحد دانشجویان قرار بود هفته آخر شهریور انجام شود به دلیل قطعی‌های مکرر آموزشیار و از دسترس خارج شدن این سامانه به هفته اول مهرماه موکول شد.

البته مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در توئیتی در صفحه شخصی خود اعلام کرده که دانشجویان نگران انتخاب واحد نباشند و بازه زمانی مورد نیاز برای انتخاب واحد اختصاص داده می‌شود.

سیدامیر محجوب مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد درمورد اختلال به وجود آمده در سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد اعلام کرد: علت بروز این اختلال در سامانه آموزشیار بروز حادثه ناگهانی در محل نگهداری دیتاسنتر‌های دانشگاه واقع در برج میلاد بوده است. در این حادثه هیچ یک از داده‌های مربوط به دانشگاه آزاد آسیب ندیده است و پس از اعمال تعمیرات، بزودی سامانه در دسترس خواهد گرفت.

دانشجویان دانشگاه آزاد که به علت اختلال در کار سامانه آموزشیار نتوانستند کار‌های اداری و آموزشی خود را انجام دهند، از سوی دانشگاه فرصت کافی برای انجام دفاع پایان‌نامه یا انتخاب واحد و دیگر امور آموزشی خواهند داشت.

آموزشیار باز هم از دسترس خارج شد / سردرگمی دانشجویان دانشگاه آزاد برای انتخاب واحد 2
آموزشیار باز هم از دسترس خارج شد / سردرگمی دانشجویان دانشگاه آزاد برای انتخاب واحد 3