شنبه 8 اردیبهشت 1403

دانشگاه آزاد اسلامی

دانشگاه آزاد اسلامی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گزارش کمیسیون تلفیق درباره جدوال لایحه بودجه 1403 در دستور هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال 1403 تا شنبه هشتم اردیبهشت ماه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خواستار تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر در قالب‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت شد.

خبرگزاری تسنیم

گزارش کمیسیون تلفیق درباره جداول لایحه بودجه 1403 در دستورکار هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر علیرضا کریمیان با اعلام این خبر، گفت: تاکنون بیش از 67 هزار نفر از داوطلبان آزمون دکتری 1403 انتخاب رشته کرده‌اند و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند تا روز شنبه 8 اردیبهشت نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر 50 کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند،...

وب‌گاه عصر ایران

داوطلبان دکتری که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

وب‌گاه فرارو

رقابت برای کسب صندلی‌های سال 1403 دانشگاه‌های کشور از صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه جاری آغاز شد، در این آزمون در مجموع یک میلیون و 152 هزار و 518 داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که 63 درصد آن‌ها زن و 37 درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم نیز 660 هزار و 393 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 66 درصد زن و 34 درصد مرد هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیش از 650 هزار داوطلب مرحله نخست کنکور 1403 امروز طی 2 نوبت صبح و عصر برای کسب صندلی دانشگاه‌ها به رقابت می‌پردازند.

وب‌گاه الف

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال 1403 تا روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph. D» نیمه‌متمرکز سال 1403 تا روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور گفت: فعالان مراکز نوآوری، عزم خود را برای تحول ساختاری و محتوایی جزم کرده و بر خود فرض بدانند که قانون جهش تولید دانش‌بنیان را معرفی، ترویج و اجرایی کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست نقد و تحلیل فیلم سینمایی درخت گردو در سالن شیخ بهایی مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی فیروزآبادی در نخستین گردهمایی مراکز نوآوری سراسر کشور با اشاره به نقش کلیدی مراکز نوآوری در انگیزه‌بخشی و ایجاد امید در صاحبان ایده و جوانان کشور افزود: مراکز نوآوری از عاملان ایجاد امید، انگیزه و تلاش هستند و علیرغم همه مشکلات، چالش‌ها و فضاسازی‌های منفی، بذر امید و انگیزه را در جوانان بارور می‌کنند. وی گفت: زنده نگاه داشتن امید،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا از 23 تا 27 اردیبهشت در تایلند برگزار می‌شود و تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشورمان برای شرکت در این مسابقات از امروز (سه‌شنبه چهارم اردیبهشت) اردوی آمادگی خود را زیر نظر جون کنت ول، سرمربی چینی - آمریکایی در سالن هاکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات آغاز خواهند کرد. این اردو تا 20 اردیبهشت ادامه خواهد داشت، سپس...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 در 412 شهرستان و بخش مختلف کشور در روز‌های پنجشنبه 6 اردیبهشت و جمعه 7 اردیبهشت 1403 برگزار خواهد شد. آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح پنجشنبه 6 اردیبهشت، آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح پنجشنبه 6 اردیبهشت، و آزمون گروه آزمایشی هنر بعدازظهر پنجشنبه 6 اردیبهشت،...