شنبه 29 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام رشته ها و مواد امتحانی و ضرایب دروس هر یک از مجموعه های امتحانی آزمون ورودی مقطع دکتری سال 1402 خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مقاله‌ای با عنوان «جداسازی ژنوم ویروس sv40 در کودکان مبتلا به بیماری‌های تنفسی»، با مسؤلیت بهمن عابدی کیاسری عضو هیئت علمی دانشکده دامپزشکی و همکاری نویسندگان بین‌المللی از کشور‌های مصر و برزیل در برترین مجله ویروس‌شناسی جهان به نام journal of medical virology با ضریب تأثیر 20.6 (بیست و شش دهم) به چاپ رسید. بهمن عابدی کیاسری می‌گوید: ویروس (40...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان از امضای تفاهم‌نامه همکاری این بنیاد و کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور ایجاد زمینه‌های مشارکت نخبگان در ارایه راه‌کارهای هوشمندانه و خلاق در موضوع محرومیت‌زدایی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بریژیت ولف از دانشگاه کاسل آلمان، ترنس لاو از دانشگاه وسترن استرالیا، سالواتوره زینگاله از دانشگاه پلی تکنیک میلان ایتالیا و سانگ دو کیم از دانشگاه زبانشناسی کره جنوبی به عنوان عضو وابسته با پردیس بین‌المللی کیش، فیضان احمد از دانشگاه الیگر هند و توماس هارتل از لهستان به عنوان عضو وابسته با مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران از جمله...

خبرگزاری مهر

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت از راه اندازی مراکز سبک زندگی، مشاوره و سلامت اجتماعی در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن مروتی معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش با حضور در برنامه رو در رو در خصوص سوء استفاده افراد سودجو از مساله انتخاب رشته بیان داشت: کنکور از آن دست موادری است که افراد سودجو با وعده و وعید از پایین بودن اطلاعات داوطلبین و خانواده‌های شان سوء استفاده می‌کنند و مدعی می‌شوند ما می‌توانیم کمک کنیم که شما را در دانشگاه‌های خوب قبول شوید. از نظر من...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 14 استاد دانشگاه‌های معتبر جهان در یک سال اخیر به عنوان عضو هیأت علمی وابسته با دانشگاه تهران همکاری می کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مقاله دکتر «بهمن عابدی کیاسر» عضو هیأت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران باهمکاری نویسندگان بین المللی درمورد «جداسازی ژنوم ویروس sv40 در کودکان مبتلا به بیماری‌های تنفسی» در مجله journal of medical virology از برترین مجله های ویروس شناسی جهان با ضریب تأثیر 20.6 منتشر شد.

خبرگزاری مهر

زمان و محل برگزاری آزمون مجدد برای افراد جامانده آزمون عملی رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال 1401 اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت:‌اجرایی سازی قانون جهش تولید دانش بنیان یکی از اولویت های جدی این معاونت است و قوه قضاییه یکی از ارکان اصلی تحقق این قانون است، در حال حاضر برخی از آیین نامه های مرتبط با دستگاه ها تصویب شده و مابقی آیین نامه ها نیز در حال تصویب است.

خبرگزاری مهر

14 استاد از دانشگاه‌های معتبر جهان، طی یکسال اخیر به عنوان عضو هیئت علمی وابسته با دانشگاه تهران همکاری کرده‌اند.