دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی با صدور اطلاعیه‌ای جزئیات مصاحبه دکتری 1401 دانشگاه خوارزمی را اعلام کرد، متن این اطلاعیه به شرح زیر است: معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی ضمن تبریک و ارج نهادن به کلیه داوطلبانی که دانشگاه یکصد ساله خوارزمی را برای ادامه تحصیل در دوره دکتری سال 1401 انتخاب نموده‌اند، به اطلاع کلیه داوطلبان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهاردهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در حیطه‌های استدلال بالینی، تفکر علمی در علوم پایه، مدیریت نظام سلامت، کارآفرینی در بستر دانشگاه‌های هزاره سوم، آموزش پزشکی و مطالعات میان رشته‌ای علوم انسانی و سلامت برگزار می‌شود. مرحله اول (آزمون غربالگری) چهاردهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور پنجشنبه 19 خردادماه 1401 در دانشگاه‌های...

خبرگزاری مهر

مدیرکل سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران ظرفیت های پذیرش رشته‌های سطح 3 و 4 حوزه‌های علمیه خواهران در سال تحصیلی 1402-1401 را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

چهل و یکمین دوره آزمون صلاحیت بالینی 16 تیر 1401 برگزار می شود و دانش آموختگان می توانند از 28 خرداد نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انتخابات شورای صنفی دانشجویان برای 6 واحد دانشگاهی دانشگاه تهران در تاریخ 22 خرداد 1401 از ساعت 11 تا 19 به صورت الکترونیکی و با مراجعه به آدرس الکترونیکی vote.ut.ac.ir برگزار می‌شود. داوطلبان شورای صنفی دانشگاه تهران از امروز سه شنبه 17 خرداد ماه تا 12 ساعت قبل از زمان برگزاری انتخابات می‌توانند تبلیغات خود را انجام دهند. دانشگاه تهران اعلام...

خبرگزاری مهر

در راستای برنامه ریزی برای اعطای انواع گرنت، شورای پژوهشی مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی، اعطای کمک مالی برای دوره های پسا دکتری (Post Doc) را مصوب کرده است.

خبرگزاری مهر

برنامه زمانبندی مصاحبه دکتری 1401دانشگاه خوارزمی اعلام شد و عدم حضور در زمان های اعلام شده به منزله غیبت و انصراف از دانشگاه تلقی می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت نام وام ضروری و وام ویژه دکتری نیمسال دوم تحصیلی که از اواخر فروردین ماه آغاز شده به پایان رسیده و دانشگاه‌ها تا پایان فردا چهارشنبه 18 خرداد مهلت دارند که اسامی دانشجویان را برای پرداخت وام به صندوق رفاه ارسال کنند. وام ضروری مقاطع کاردانی ناپیوسته، کارشناسی، کارشناسی ارشد ناپیوسته است که در مقطع کاردانی حداکثر 2 رویداد در هرمقطع تحصیلی...

خبرگزاری مهر

دبیر ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی از اصلاح جزئی مصوبات مرتبط با سنجش و پذیرش در جلسه امروز سه شنبه شورای عالی انقلاب فرهنگی خبرداد.

خبرگزاری مهر

وزیر بهداشت ایران و وزیر علوم سوریه با تاکید بر ضرورت رفع محدودیت های علمی و دانشگاهی و اشاره به دوستی دو کشور، خواستار افزایش تبادل استاد و دانشجو بین ایران و سوریه شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اختراع برگرفته از رساله دکترای دانش‌آموخته رشته مهندسی شیمی بیوتکنولوژی دانشکدگان فنی دانشگاه تهران، برای نخستین بار به نام این دانشگاه در اداره اختراعات آمریکا به ثبت رسید.

خبرگزاری مهر

سنندج - مدیران کل تبلیغات اسلامی مناطق تلفیقی کشور در نخستین برنامه خود با نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیدار کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشمندان با بررسی تصاویر تلسکوپ‌های فضایی به این نتیجه رسیدند که وجود متان و تفاوت ضخامت لایه‌های متان منشاء رنگ آبی و تفاوت رنگ در دو سیاره نپتون و اورانوس است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس برگزارمی شود ثبت نام داوطلبان نامزدی انتخابات الکترونیکی شورای صنفی آغاز شده و تا فردا چهارشنبه 18 خرداد به پایان می‌رسد. لازم به ذکر است، دانشجویان علاوه بر داشتن شرایط عمومی باید شرایط گذراندن حداکثر 4 نیمسال تحصیلی مجاز برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و گذراندن حداکثر 8 نیمسال تحصیلی مجاز...