چهارشنبه 18 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه گسترش

مهلت یک ماهه برای افراد فاقد رتبه برای شرکت در رتبه‌بندی تا روز 20 تیرماه به پایان می‌رسد و به اطلاع می‌رساند که این مهلت توسط وزارت آموزش و پرورش تمدید نخواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی از تمام عواما برگزارکننده امتحانات نهایی در حوزه‌های اجرا، تصحیح و معلمان تحول‌آفرین قدردانی کرد. وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی از تمام عواما برگزارکننده امتحانات نهایی در حوزه‌های اجرا، تصحیح و معلمان تحول‌آفرین قدردانی کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ متن پیام رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

وب‌گاه عرشه آنلاین

قرارداد سال جاری طبق روال سال های گذشته اجرا خواهد شد و بر اساس آن تمامی افراد تحت پوشش قرارداد بیمه تکمیلی درمان سال 1402 به صورت خودکار به قرارداد سال 1403 منتقل می شوند و نیازی به ثبت نام جدید نیست. بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری؛ پس از مشخص شدن شرکت بیمه ملت به عنوان شرکت بیمه‌گر در قرارداد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری در سال 1403 برخی بازنشستگان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر آموزش و پرورش در جلسه علنی هفته جاری مجلس گزارشی درباره پرداخت مطالبات معوقه معلمان به نمایندگان مجلس ارائه خواهد کرد.

وب‌گاه فرارو

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه هیچ مدرسه دولتی هنگام ثبت‌نام حق دریافت پول از والدین ندارد، گفت: «هیچ مدیری اجازه ندارد دانش‌آموز را به‌خاطر معدل یا کیفیت نمره در مدرسه دولتی ثبت‌نام نکند؛ در صورت انجام، همکاران واحد ارزیابی عملکرد مسئله را پیگیری و مشکل را برطرف می‌کنند.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسات علنی هفته جاری مجلس شورای اسلامی در روز‌های یکشنبه و سه‌شنبه تشکیل می‌شود. وزیر آموزش و پرورش در جلسه روز یکشنبه (دهم تیر ماه) گزارشی درباره اتخاذ تدابیر لازم برای سال تحصیلی 1402 - 1403 با تاکید بر تأمین نیروی انسانی مورد نیاز، تعمیر واحد‌های آموزشی و پاسخگویی به مطالبات معوقه معلمان و اجتناب از بروز مشکلات و وضعیت سال تحصیلی گذشته ارائه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه غربی‌ها اسرائیل را برای تنظیم روابط خود شکل دادند، ادامه داد: با ترویج فرهنگ ابتذال تلاش کردند تا مساجد را ببندند و جهاد را خاموش کنند و مسلمانان را تحت سیطره خود قرار دهند. فرمانده کل سپاه با بیان اینکه غربی‌ها اسرائیل را برای تنظیم روابط خود شکل دادند، ادامه داد: با ترویج فرهنگ ابتذال تلاش کردند تا مساجد را ببندند و جهاد را خاموش کنند و مسلمانان را تحت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش در جلسه علنی هفته جاری مجلس گزارشی درباره پرداخت مطالبات معوقه معلمان به نمایندگان مجلس ارائه خواهد کرد. وزیر آموزش و پرورش در جلسه علنی هفته جاری مجلس گزارشی درباره پرداخت مطالبات معوقه معلمان به نمایندگان مجلس ارائه خواهد کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ جلسات علنی هفته جاری مجلس در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه تشکیل می‌شود.

وب‌گاه تابناک

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه هیچ مدرسه دولتی هنگام ثبت‌نام حق دریافت پول از والدین ندارد گفت: هیچ مدیری اجازه ندارد دانش‌آموز را به خاطر معدل یا کیفیت نمره در مدرسه دولتی ثبت‌نام نکند؛ در صورت انجام، همکاران واحد ارزیابی عملکرد مسئله را پیگیری و مشکل را برطرف می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه هیچ مدرسه دولتی هنگام ثبت‌نام حق دریافت پول از والدین ندارد گفت: هیچ مدیری اجازه ندارد دانش‌آموز را به خاطر معدل یا کیفیت نمره در مدرسه دولتی ثبت‌نام نکند؛ در صورت انجام، همکاران واحد ارزیابی عملکرد مسئله را پیگیری و مشکل را برطرف می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طریفی با بیان اینکه کیفیت‌بخشی مدارس دولتی یکی از دستور کارهای اصلی و برنامه اولویت‌دار وزارت آموزش است گفت: از دو سال پیش برنامه‌ریزی در مورد کیفیت‌بخشی آغاز شده که براساس آن معلمان توانمند و با کیفیت جذب آموزش و پرورش می‌شوند. طریفی با بیان اینکه کیفیت‌بخشی مدارس دولتی یکی از دستور کارهای اصلی و برنامه اولویت‌دار وزارت آموزش است گفت: از دو سال پیش برنامه‌ریزی در مورد کیفیت‌بخشی آغاز...

وب‌گاه فرارو

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش با اعلام جزئیات ثبت‌نام دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم از تخلف 1600 دانش‌آموز در امتحانات نهایی خرداد ماه خبر داد.

وب‌گاه گسترش

توجه دولت به رتبه بندی معلمان بسیار حائز اهمیت است. این امر به آنها کمک می‌کند تا میزان تحصیلات خود را مشخص کنند و همچنین حقوق فرهنگیان را تعیین می‌کند. علاوه بر این، رتبه بندی معلمان بهبود در کیفیت آموزش را نیز به همراه دارد.

وب‌گاه 55 آنلاین

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه هیچ مدرسه دولتی هنگام ثبت‌نام حق دریافت پول از والدین ندارد گفت: هیچ مدیری اجازه ندارد دانش‌آموز را به خاطر معدل یا کیفیت نمره در مدرسه دولتی ثبت‌نام نکند؛ در صورت انجام، همکاران واحد ارزیابی عملکرد مسئله را پیگیری و مشکل را برطرف می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این هفته، حقوق بازنشستگان و فرهنگیان بازنشسته بر اساس مصوبه برنامه هفتم دولت، به حساب آنها واریز خواهد شد. کمیته فنی پیگیری مطالبات صنفی بازنشستگان کشوری و لشکری با درخواست از رئیس مجلس خواستار واریز علی الحساب ماهانه 2 میلیون تومانی برای همسان سازی حقوق بازنشستگان شد. در این هفته، حقوق بازنشستگان و فرهنگیان بازنشسته بر اساس مصوبه برنامه هفتم دولت، به حساب آنها واریز خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

کمیته فنی پیگیری مطالبات صنفی بازنشستگان کشوری و لشکری با درخواست از رئیس مجلس خواستار واریز علی الحساب ماهانه 2 میلیون تومانی برای همسان سازی حقوق بازنشستگان شد.