شنبه 8 اردیبهشت 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: آنچه ایران اسلامی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی انجام داد یک کار الهی بود. کاری بود که بر اساس قرآن صورت گرفت. وی افزود: این حمله، حمله تنبیهی و عملیات وعده صادق بود و بخشی مربوط به گذشته است. آن بخشی که مربوط به گذشته بود را زدن و محکم زدیم. بخشی نیز مربوط به...

خبرگزاری تسنیم

معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه 16 طرح حجاب و عفاف در مدارس در حال اجراست، گفت: نیاز به فضاهای مناسبی برای شادی دختران و سپری کردن اوقات فراغتشان داریم.

وب‌گاه مشرق نیوز

خطیب موقت نماز جمعه تهران ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: صهیونیست‌ها اگر دوباره غلط را تکرار کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خطیب نماز جمعه تهران گفت: جمعی از دانشگاهی‌ها در آمریکا در دانشگاهی در کالیفرنیا و فرانسه به حمایت از مظلومین غزه برخواسته‌اند و کشوری که به دروغ خود را حامی حقوق بشر معرفی می‌کند 100 نفر از این معترضین را دستگیر کرد. استاد برجسته روابط بین‌الملل در دانشگاه هاروارد می‌گوید آمریکا باید بپذیرد که نسل آمریکا نسلی است که به کلی تغییر کرده است معنای این حرف این است که بعد از حدود 200 روز...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه دختران ایران حق دارند شادی کنند، گفت: گاهی از مسئولان می‌پرسم شما دختران‌تان را به کجا می‌برید تا آنها شادی کنند؟ ما نیاز به فضاهای مناسبی برای شادی دختران و سپری کردن اوقات فراغت آنان داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به‌طور کلی افت‌وخیز در تجارت خارج ایران طی سال‌های اخیر بسیار متداول و مستمر بوده و برخلاف آنکه روند عمومی آن صعودی بوده و گاهی حتی از میزان تراز منفی تجاری کشور نیز کاسته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ابلاغ آیین‌نامه جدید مدارس غیردولتی وضعیت نظارت بر شهریه، ساعت کار و بیمه معلمان را شرح داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی، در آئین اختتامیه سومین دوره ملی «مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز» که در تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: وقتی دشمن در جنگ نرم تصمیم دارد هویت و معنویت را از ما سلب کند، باید آماده و مسلح به جنگ افزار معنوی شویم، زیرا جنگ نرم، جنگ دشواری است و تلفات آن قابل مقایسه...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

معلمی که متوجه شد یکی دانش آموزانی نمی‌تواند در کلاس درس حاضر شود، به منزل او رفت و کلاس را در آن‌جا ادامه داد. معلمی که متوجه شد یکی دانش آموزانی نمی‌تواند در کلاس درس حاضر شود، به منزل او رفت و کلاس را در آن‌جا ادامه داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ رمضان پروانه اظهار کرد: خانم محدثه شعبانی معلم پایه اول مدرسه شهید غلامپور زاوین زمانیکه متوجه می شود دانش آموز کلاس اش به خاطر عمل جراحی نمی...

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ابلاغ آیین‌نامه جدید مدارس غیردولتی وضعیت نظارت بر شهریه، ساعت کار و بیمه معلمان را شرح داد.

وب‌گاه فرارو

«در 600 هزار مدرسه دخترانه باید این وظیفه روایتگری پیشرفت ایران و دختر ایرانی را انجام دهیم. در کنار آن هم 16 طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجراست. باید از تشکل‌های دانش‌آموزی همچون اتحادیه انجمن‌های اسلامی تشکر کنیم؛ در حالی که امروز همه هجمه‌ها بر روی دختران عزیز ایران ماست؛ این تشکل‌ها پای کار آمدند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 30 سال پیش در چنین روزهایی فرهنگیان کشور شاهد تعیین تکلیف معلمان حق التدریس بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، جذب معلم در مدارس خاص اوتیسم از بین دانشجویان رشته کودکان استثنایی دانشگاه فرهنگیان انجام می‌شود. بخش دیگر نیز از طریق آزمون استخدامی و از میان فارغ التحصیلان رشته‌های روانشناسی با گرایش کودکان استثنایی جذب می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی گفت: جذب معلم در مدارس خاص اوتیسم از بین دانشجویان رشته کودکان استثنایی دانشگاه فرهنگیان انجام می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده آغاز می شود. وزارت آموزش و پرورش از آغاز سامانه ترمیم سابقه تحصیلی از هفته آینده خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، ثبت‌نام داوطلبان کنکور برای ترمیم نمرات و ایجاد سوابق تحصیلی قرار بود از اول اردیبهشت آغاز شود که به دلیل آماده نبودن مقدمات به تعویق افتاد..