جمعه 30 شهریور 1403

آنتونیو کونته به عنوان سرمربی جدید ناپولی معرفی شد

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
آنتونیو کونته به عنوان سرمربی جدید ناپولی معرفی شد

آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی با قراردادی 3 ساله به عنوان سرمربی تیم ناپولی انتخاب شد.

باشگاه ناپولی پس از قهرمانی سری آ با لوچیانو اسپالتی در فصل 2022/23 در فصل گذشته و با جدا شدن این مربی افت بسیار داشت. رودی گارسیا، والتر ماتزاری و فرانسیسکو کالزونا سه سرمربی ناپولی در فصل 2023/24 بودند که هیچ کدام موفق نبودند و در نهایت تیم ناپولی فصل را با قرارگیری در رتبه‌ی 10ام به پایان رساند‌.

دی لورنتیس رئیس باشگاه ناپولی به دنبال ساختن تیمی قدرتمند و مدعی برای کسب اسکودتو، آنتونیو کونته سرمربی 54 ساله که سابقه قهرمانی در سری آ با یوونتوس و اینتر را دارد را استخدام کرد. آنتونیو کونته پس از ثبت قرارداد 3 ساله با باشگاه ناپولی، گفت: من از نشستن روی نیمکت این تیم خوشحال و هیجان زده هستم. مطمئنا می‌توانم یک چیز را قول بدهم که تمام تلاشم را برای رشد تیم و باشگاه ناپولی انجام خواهم داد.

آنتونیو کونته آخرین بار سرمربی تاتنهام بود که در مارچ 2023 از این تیم اخراج شد. سرمربی ایتالیایی 16 ماه بدون تیم بود و حالا سکان هدایت تیم ناپولی را بر عهده خواهد گرفت. احتمال می‌رود با توجه به صحبت‌های دی لورنتیس و کونته تیم ناپولی در بازار نقل و انتقالات تابستانی بسیار فعال باشد تا با تیمی قدرتمند به استقبال فصل آینده بروند.

منبع: فوتبالی

از میان اخبار

عبدالرزاق حمدالله در آستانه پیوستن به پرسپولیس؟

بازگشت آقای ستاره به پرسپولیس

نخستین خرید بزرگ تابستانی النصر عربستان

کار الناز رکابی سخت شد