پنج‌شنبه 3 آبان 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه تصریح کرد: ایران و عربستان با هم می توانند امنیت و ثبات را برای منطقه به ارمغان آورند و این نیازمند سطح بالاتری از اراده سیاسی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولیعهد عربستان در دیدار با وزیر امور خارجه ایران، ضمن ابراز نگرانی شدید نسبت به تشدید بحران و گسترش جنگ در منطقه، بر ضرورت اهتمام همه کشورهای این منطقه به حراست از ثبات و امنیت منطقه‌ای تأکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولیعهد عربستان سعودی در دیدار با وزیر خارجه ایران نسبت به تشدید بحران و گسترش جنگ در منطقه، ابراز نگرانی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه تاکید کرد که منطقه نیازمند هوشیاری، خرد، شجاعت و همکاری است تا بتواند این زمان پرچالش را بگذراند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور خارجه تاکید کرد: رژیم اسرائیلی در حال کشیدن کل منطقه به یک فاجعه است و منطقه نیازمند هوشیاری، خرد، شجاعت و همکاری است تا بتواند این زمان پرچالش را بگذراند.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه با بیان اینکه گفت‌وگوهای مهمی با محمد بن سلمان داشته درباره دیدارش با همتای عربستانی گفت که ایران و عربستان می‌توانند با همدیگر امنیت و ثبات را برای منطقه به ارمغان بیاورند.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی سعیدی گفت: بشر در تاریخ خود، دو بار شاهد جابجایی قدرت بوده و تحولات خاورمیانه نشان از یک جابجایی قدرت است

خبرگزاری مهر

ولیعهد عربستان سعودی در دیدار عراقچی ضمن ابراز نگرانی نسبت به تشدید بحران و گسترش جنگ در منطقه، بر ضرورت اهتمام همه کشورهای منطقه به حراست از ثبات و امنیت منطقه‌ای تأکید کرد.

وب‌گاه ورزش سه

مهاجم رکوردار پرسپولیس از انگیزه‌های بزرگش برای ادامه مسیر و خصوصا تقابل با السد قطر می‌گوید؛ جایی که به دنبال جبران حرکت شادی گل ستاره قطری هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه که عصر دیروز چهارشنبه تور چند روزه خود به منطقه را از عربستان آغاز کرد، با استقبال مقامات سعودی وارد ریاض شد. هدف اصلی عراقچی از سفر به پادشاهی عربستان و دیدار با فیصل بن‌فرحان، همتای سعودی، رایزنی در مورد تحولات اخیر در لبنان و غزه و تلاش برای پایان دادن به حملات اسرائیل در منطقه است. در دیدار عراقچی با همتای سعودی، آخرین تحولات روابط دوجانبه نیز مورد بحث و رایزنی قرار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاید کارشناس‌هایی را بعدا فرستادند؛ چون دیگر بعد از اینکه این قضیه روشن شد، این کارشناس‌ها خودشان می‌توانستند بیایند با وزارتخانه‌های مختلف با تایید دولت تماس بگیرند و کارشان را انجام بدهند. دیگر کسی کارشان نداشت؛ به من هم خبر می‌دانند، ولی ما کاری به کار آنها نداشتیم‌. خودشان کارشان را انجام می‌دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

بازوی خودروسازی غول فناوری فاکسکان که ارتباط ویژه‌ای با تولید محصولات اپل دارد و شریک جدید عربستان سعودی محسوب می‌شود، به‌تازگی از کانسپت جدید خود با نام Model D رونمایی کرده است.