شنبه 31 شهریور 1403

آنفلوآنزا و سرماخوردگی شدید ستاره‌ها؛/ شرایط عجیب تیم ملی پیش از دیدار سرنوشت‌ساز!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آنفلوآنزا و سرماخوردگی شدید ستاره‌ها؛/ شرایط عجیب تیم ملی پیش از دیدار سرنوشت‌ساز!

بازیکنان تیم ملی فوتسال پیش از مسابقه سرنوشت ساز مقابل فرانسه که تعیین کننده صدرنشینی گروه است، به بیماری آنفلوانزا دچار شده‌اند!

به گزارش ورزش سه، در حال و هوای حساسیت دیدار ایران و فرانسه در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی 2024 که صدرنشین را مشخص می‌کند، بازیکنان تیم ملی فوتسال به علت ویروس آنفلوآنزا شرایط مساعدی را ندارند و با توجه به محرومیت دو ستاره دیگر در این مسابقه، به نظر می‌رسد که مصاف با فرانسه دردسرساز و چالش برانگیز باشد. گویا این بیماری روی سیستم گوارشی و تنفسی بازیکنان تیم ملی از جمله سعید احمدعباسی، سعید مومنی، سالار آقاپور و مسلم اولاد قباد تاثیر داشته و باعث شده آن‌ها کیفیت خود را از دست بدهند و همچنین رفت و آمد برای رعایت موارد بهداشتی و ایجاد فضای ایزوله بسیار محدود شده است.

در این شرایط کادر پزشکی تیم ملی در تلاش است تا آمادگی جسمی بازیکنان را حفظ کند و اوضاع آن‌ها رو به بهبودی پیش برود. اما به هر حال در آستانه سومین بازی جام جهانی چالش بزرگی پیش روی وحید شمسایی سرمربی تیم ملی قرار گرفته است.

بازی سوم ایران در جام جهانی مقابل فرانسه تیم اول گروه ششم را تعیین می‌کند. شاگردان شمسایی حتی در صورت تساوی نیز به عنوان تیم نخست به یک هشتم نهایی راه پیدا می‌کنند و برابر یکی از دو تیم پرتغال و مراکش که از ابرقدرت‌های فوتسال هستند، تقابل خواهند داشت. اما اگر ایران مقابل خروس ها زمین را با شکست ترک کند، به قرعه‌ای بسیار آسان‌تر یعنی تایلند برخورد می‌کنند.

تیم‌های ملی ایران و فرانسه، روز یکشنبه 1 مهرماه و از ساعت 18:30 به مصاف همدیگر خواهند رفت و باید دید وحید شمسایی در روزی که سنگ‌سفیدی و طیبی به دلیل محرومیت غایبند و برخی بازیکنان نیز با ویروس آنفوانزا مواجهند، چه نمایشی همراه با شاگردانش برای صعود به مرحله حذفی به نمایش خواهد گذاشت.