پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

گوارشی

گوارشی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتایج تحقیقات جدید نشانگر آن است که آسپرین ممکن است سیستم ایمنی را تقویت کند و خطر سرطان روده بزرگ را کاهش دهد.

وب‌گاه فرارو

نوشیدن قهوه با معده خالی می‌تواند علائم رفلاکس اسید، درد قفسه سینه و مشکل در بلع را تشدید کند. همچنین گاهی اوقات سبب تحریک و آزار دیواره‌ی معده می‌شود؛ به خصوص زمانی که قبل از صبحانه مصرف شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

این روزها، مفهوم زیبایی و ظاهر جسمی به عنوان یک اصل مهم در جوامع مختلف، به شکلی فزاینده مورد توجه قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: سلامت مردم در گرو تغذیه سالم و به ویژه نان سالم است و اگر توجه ویژه به آن نشود، سلامت جامعه دچار تهدید می‌شود، بنابراین باید کوشید تا تولید نان کامل تحقق یابد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صفا آقاجانی، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون به دلیل مشکلات گوارشی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

صفا آقاجانی صداپیشه و بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون زیر تیغ جراحی رفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نادر کاشانی کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صفا آقاجانی بازیگر و گوینده چند روز قبل به علت مشکلات گوارشی درناحیه روده و کیسه صفرا عمل جراحی انجام داد. صفا آقاجانی، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون به دلیل مشکلات گوارشی تحت عمل جراحی قرار گرفت. به گزارش عرشه آنلاین، سیدعباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت پس از گفتگوی تلفنی با این هنرمند خبر از سلامتی کامل او داد و بیان کرد: استاد آقاجانی در حال حاضر شرایط پایدار...

خبرگزاری تسنیم

یک مجموعه فناور در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس توانسته است با تولید دستگاه دمنده گاز CO2 برای دستگاه آندوسکوپی، ریسک و درد ناشی از این عمل‌ها را کاهش دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک متخصص طب سنتی با تاکید بر اینکه افزایش یا کاهش وزن فرایندی تدریجی و منظم است و سرعت بخشیدن به آن آسیب‌های جدی به بدن وارد می‌کند، نسبت به فریب تبلیغاتی فضای مجازی درباره دمنوش‌های لاغری و کاهش وزن سریع هشدار داد و گفت: افرادی که تمایل به چاقی یا لاغری دارند باید تحت نظر پزشک و با در نظر گرفتن تداخلات دارویی، درمان خود را آغاز کنند.

وب‌گاه فرارو

اغلب افراد با مشاهده سیب زمینی‌های جوانه زده برای استفاده از آن‌ها دچار تردید می‌شوند، در برخی مواقع نباید سیب زمینی جوانه زده را مصرف کرد.

وب‌گاه ورزش سه

بازیکنان سمپدوریا پیش از دربی مقابل اسپتزیا دچار مشکل گوارشی شدید شدند.

وب‌گاه فرارو

منصور رضایی متخصص تغذیه و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: نخستین قدم در زمینه لاغری و تناسب اندام، ریشه‌یابی و یافتن علت چاقی در افراد است. بر اساس یافته‌های جامعه آماری؛ بزرگ‌ترین و مهم‌ترین علت چاقی در کشور ما مشکلات تیروئیدی است و تشخیص این مهم نیز بر عهده متخصص غدد است و نمی‌توان آن را به تمام افراد چاق تعمیم داد و بی‌شک این تشخیص نیز مستلزم انجام آزمایش‌های تخصصی و ویژه است...

وب‌گاه فرارو

یک متخصص طب سنتی با تأکید بر اینکه افزایش یا کاهش وزن فرایندی تدریجی و منظم است و سرعت بخشیدن به آن آسیب‌های جدی به بدن وارد می‌کند، نسبت به فریب تبلیغاتی فضای مجازی درباره دمنوش‌های لاغری و کاهش وزن سریع هشدار داد و گفت: افرادی که تمایل به چاقی یا لاغری دارند باید تحت نظر پزشک و با در نظر گرفتن تداخلات دارویی، درمان خود را آغاز کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک متخصص طب سنتی نسبت به فریب تبلیغاتی فضای مجازی درباره دمنوش‌های لاغری و کاهش وزن سریع هشدار داد و گفت: افرادی که تمایل به چاقی یا لاغری دارند باید تحت نظر پزشک و با در نظر گرفتن تداخلات دارویی، درمان خود را آغاز کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک متخصص ظب سنتی نسبت به فریب تبلیغاتی فضای مجازی درباره دمنوش‌های لاغری و کاهش وزن سریع هشدار داد.