شنبه 6 مرداد 1403

آنها رئال مادرید آسیا هستند / آمار اعجاب‌انگیز الهلال: زعیم استایل!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آنها رئال مادرید آسیا هستند / آمار اعجاب‌انگیز الهلال: زعیم استایل!

الهلال با پیروزی 3-1 مقابل سپاهان آمار پیروزی‌های خود را بهبود بخشید تا یکی از درخشان‌ترین آمارهای این فصل فوتبال دنیا را به خود اختصاص دهد.

به گزارش "ورزش سه"، الهلال که ماه‌ها است ستاره بزرگی که فکر می‌کرد این فصل همه نگاه‌ها به او جلب خواهد شد، یعنی نیمار برزیلی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد حتی بدون این ستاره نامدار فراتر از درخشان ظاهر شده است.

آبی‌های شهر ریاض که لقب زعیم آسیا را یدک می‌کشند امشب در استادیوم خاص و تازه تاسیس‌شان مملکه آره‌نا سپاهان را درست مثل بازی رفت در نقش جهان 3-1 شکست داد تا با برتری 6-2 راهی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بشود.

بعد از این پیروزی نگاهی به آمار نتایج الهلال در این فصل در همه رقابتها بیندازید: 31 مسابقه، 28 پیروزی، 3 تساوی و صفر شکست.

آماری خارق‌العاده برای تیم ژرژ ژسوس که سی و یک بار به میدان رفته و حتی یک باخت نداشته است.

الهلال در حال حاضر در دو جبهه مهم مبارزه می‌کند و همانطور که از آمار این تیم می‌شود حدس زد در هر دو جبهه مدعی اصلی قهرمانی است: لیگ روشن عربستان و لیگ قهرمانان آسیا.

آبی‌های ریاض در لیگ عربستان درحالیکه 20 هفته سپری شده با اقتدار صدرنشین هستند. آنها بدون نیمار با 46 امتیاز در صدر قرار گرفته و حریف پرقدرت‌شان، النصرِ کریس رونالدو، با هفت امتیاز کمتر در رتبه دوم قرار دارد. لیگی که تکلیف قهرمانش چهارده هفته دیگر مشخص می‌شود ولی با توجه به وضعیت فعلی مدعی قهرمانی هیچ تیمی به جز تیم ژرژ ژسوس نیست.

جبهه دوم برای الهلال رقابتی است که برای آنها حتی شاید از لیگ داخلی مهم‌تر باشد. الهلال به عنوان پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان آسیا با این تورنمنت رابطه‌ای مثل رئال مادرید و چمپیونزلیگ دارد. آنها که در مرحله یک‌هشتم نهایی این دوره سپاهان را در نقش‌جهان 3-1 شکست داده بودند امشب در مملکه آرنا باز هم 3-1 پیروز شدند تا مقتدرانه به یک‌چهارم صعود کنند.

الهلال در یک‌چهارم نهایی آسیا در دربی بزرگ عربستان به مصاف الاتحاد می‌رود که به زحمت موفق شد از پس نوبهار برآید. الهلالی‌ها با پیروزی مقابل حریف هموطن با برنده مصاف النصر و العین امارات دیدار کرده و در صورت پیروزی در فینال به مصاف نماینده شرق آسیا خواهند رفت. آنها که در سالهای 1991، 2000، 2019 و 2021 قهرمان چمپیونزلیگ آسیایی شده‌اند با آمار خارق‌العاده 31 مسابقه و 28 پیروزی می‌خواهند قهرمانی پنجم قاره‌ای را هم به مجموعه جام‌هایشان اضافه کنند تا بیش از پیش برای دیگر رقبای آسیایی دور از دسترس شوند.

آنها رئال مادرید آسیا هستند / آمار اعجاب‌انگیز الهلال: زعیم استایل! 2
آنها رئال مادرید آسیا هستند / آمار اعجاب‌انگیز الهلال: زعیم استایل! 3
آنها رئال مادرید آسیا هستند / آمار اعجاب‌انگیز الهلال: زعیم استایل! 4