جمعه 21 اردیبهشت 1403

آنچه امروز دشمنان ما را ناراحت کرده، وجود ایران قوی است / ایستادگی با صلابت پلیس در برابر دشمنان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
آنچه امروز دشمنان ما را ناراحت کرده، وجود ایران قوی است / ایستادگی با صلابت پلیس در برابر دشمنان

حجت الاسلام جهانشیری گفت: عصبانیت امروز دشمن وجود پیشرفت‌های ایران در تمامی عرصه‌های تاثیر گذار در دنیا است، آنچه امروز دشمنان ما را ناراحت کرده، بودن همین ایران قوی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه رشتخوار در گفت و گو با صبح توس؛ گفت: به اینکه دفاع از امنیت و آرامش کشور کار بسیار سختی است، پلیس ایران اسلامی 43 سال است که با جان و دل و با صلابت و اقتدار از امنیت کشور دفاع و حراست می کند.

حجت الاسلام والمسلمین جهاشیری در ادامه با اشاره به عصبانیت دشمن از پیشرفت های ایران در تمامی عرصه های تاثیر گذار در دنیا، گفت: آنچه امروز دشمنان ما را ناراحت کرده، وجود ایران قوی است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال ایجاد مشکل در کشور ما هستند، افزود: پلیس و سایر نیروهای مسلح ما با اقتدار و صلابت از امنیت و آرامش در جامعه حراست و حفاظت می کنند.

امام جمعه رشتخوار ادامه داد: عزیزان نیروی انتظامی 43 سال است که از امنیت و آرامش این کشور دفاع و حفاظت می کنند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان با بیان اینکه دفاع از امنیت کشوری که دشمنان آن بسیار زیاد هستند و برای رسیدن به اهدافشان از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند بسیار سخت است، تصریح کرد: امروز پلیس ما با قدرت و صلابت در مقابل دشمنان ایستاده و ایران را به یک نقطه امن در سطح دنیا تبدیل کرده اند.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز عزیزان انتظامی و سایر نیروهای مسلح ما نبودند، امنیت کشور دچار مشکل می شد، افزود: از تمام کارکنان سخت کوش و دلاور انتظامی که برای امنیت و آرامش این ملت تلاش می کنند با تمام وجود تقدیر و تشکر می کنیم.

حجت الاسلام جهانشیری در پایان با بیان اینکه فراجا در اغتشاشات اخیر بسیار قدرتمندانه وارد میدان شد، خاطر نشان کرد: عزیزان انتظامی در این اغتشاشات با قدرت با اغتشاشگران برخورد کردند و برای برقراری امنیت و آرامش نیز شهدای زیادی را تقدیم کردند. انتهای پیام /