شنبه 5 آبان 1403

آن شب برای کل خانواده رونالدو تلخ بود / جورجینا فاش کرد: ما هم مثل کریس گریه کردیم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آن شب برای کل خانواده رونالدو تلخ بود / جورجینا فاش کرد: ما هم مثل کریس گریه کردیم!

جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو، فاش کرد که او و فرزندانش هم در پایان بازی النصر و الهلال مثل کریستیانو اشک ریخته اند.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو به هیچ وجه دوست نداشت این فصل را بدون جام به پایان ببرد. او که در آسیا توسط العین حذف شده و در لیگ عربستان هم قافیه را به الهلال واگذار کرده بود همه امیدش را به جام خادم الحرمین دوخته بود تا با برد مقابل الهلال حداقل با یک جام به فصل پایان بدهد.

اما بازی دو تیم گره خورد و در پایان 120 دقیقه با تساوی 1-1 به پایان رسید. بازی به شکل دراماتیکی به وقت اضافه و ضربات پنالتی کشیده شد و النصری‌ها که در دقیقه 7 از الهلال گل خورده بودند در دقیقه 88 بازی را به تساوی کشاندند. اخراج دروازه‌بان النصر در نیمه دوم و اخراج دو بازیکن الهلال در آخرین دقایق باعث شد تنش در ورزشگاه به اوج برسد.

در ضربات پنالتی رونالدو ضربه خودش را به گل تبدیل کرد اما النصر در نهایت با نتیجه 5-4 شکست خورد. رونالدو با وجود همه قدرت روانی و تجربه‌اش قادر به تحمل این باخت نبود و تصاویر اشک‌های تلخ او در پایان بازی بسیار مورد توجه قرار گرفت.

جورجینا رودریگز، همسر رونالدو، امروز فاش کرد که فرزندان رونالدو و همسرش هم در ورزشگاه حضور داشتند و با دیدن اشک‌های کریستیانو مثل او درد کشیدند، بغض کردند و به گریه افتادند. جورجینا و فرزندان رونالدو که با پوشیدن پیراهن‌های زردرنگ النصر در وی‌آی‌پی استادیوم حضور داشتند لحظات سختی را سپری کردند. همسر رونالدو در یک پست اینستاگرامی نوشت:" فقط یک پنالتی تا قهرمانی فاصله داشتیم. تبریک به النصر به خاطر این بازی خوب. ما هم لحظات سختی داشتیم".

آن شب برای کل خانواده رونالدو تلخ بود / جورجینا فاش کرد: ما هم مثل کریس گریه کردیم! 2