شنبه 1 اردیبهشت 1403

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کنعانی گفت: امیدواریم در ماه مبارک رمضان شاهد وحدت و انسجام بیشتر منطقه‌ای و بین‌المللی در راستای حمایت از مردم فلسطین باشیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ما پایبند به میز مذاکره هستیم و می‌توان در مسیر مذاکره اگر طرف مقابل آماده باشد موضوعات را بررسی کرد تا آنها نیز به اجرای تعهدات خود در قالب توافقات بازگردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

از روز 28 اسفند ماه 1402، ریاست ایران بر اجلاس خلع سلاح سازمان ملل متحد آغاز می‌گردد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از روز 28 اسفند سال جاری، ریاست ایران بر اجلاس خلع سلاح سازمان ملل متحد شروع می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جلسات مربوط به ایران در شورای حکام بدون صدور قطعنامه پایان یافت جلسات مربوط به ایران در شورای حکام بدون صدور قطعنامه پایان یافت به گزارش عرشه آنلاین، جلسات مربوط به ایران در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، به رغم تمام ادعاهای نخ‌نما، فضاسازی‌ها، تهدیدها و اردوکشی سیاسی کشورهای غربی، بدون صدور قطعنامه علیه برنامه هسته‌ای کشورمان پایان یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه به وقت محلی اعلام‌کرد که توافق با آتش بسی که به کمک های بشردوستانه بیشتر به غزه کمک کند و گفتگوها در مورد "راه حلی پایدار" برای مناقشه ده ها ساله را ایجاد کند، بر عهده حماس است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تعدادی از تارنماهای دولتی آمریکا همزمان با سخنرانی رئیس جمهور این کشور در جمع اعضای کنگره از کار افتادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا روز پنح‌شنبه ایران را به اتخاذ اقدامات تقابلی بیشتر تهدید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمریکا ایران را به اتهام سنگ‌اندازی در فعالیت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اتخاذ اقدامات تقابلی بیشتر تهدید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جلسات مربوط به ایران در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، بدون صدور قطعنامه علیه برنامه هسته‌ای کشورمان پایان یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جلسات مربوط به ایران در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بدون صدور قطعنامه علیه برنامه هسته‌ای کشورمان پایان یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفیر و نماینده دائم کشور در آژانس اتمی اظهار داشت که ازسرگیری اجرای توافق سال 94 معطل اقدامات مشخص ایالات متحده و تروئیکای اروپایی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر و نماینده دائم کشورمان در نشست فصلی شورای حکام گفت: ازسرگیری اجرای توافق سال 94 معطل اقدامات مشخص ایالات متحده و تروئیکای اروپایی است.

وب‌گاه عصر ایران

میخائیل اولیانوف که در نشست فصلی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی صحبت می‌کرد تصریح کرد که سوال‌ها درباره راستی‌آزمایی‌های هسته ای در ایران بایستی بر اساس رویه‌های موجود رفع شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، بار دیگر ادعاهای سیاسی و نخ‌نما درباره برنامه اتمی کشورمان را تکرار کرد.