یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

آیت‌الله جنتی: حرکت کلی کشور به سمت پیشرفت است

وب‌گاه الف مشاهده در مرجع
آیت‌الله جنتی: حرکت کلی کشور به سمت پیشرفت است

دبیر شورای نگهبان گفت: حرکت کلی کشور به سمت پیشرفت است و ان‌شاءالله با همت همه مسئولان، به ویژه مجلس جدید، شاهد پیشرفت سریع‌تر کشور باشیم و مشکلات موجود مرتفع شود.

به گزراش خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در آخرین جلسه این شورا اشاره به فرارسیدن سال نو اظهار داشت: امیدوارم سال پیش رو سالی سرشار از سلامتی، عزت و سعادت برای ملت عزیز ایران باشد.

وی خاطرنشان کرد: لازم است در این روزها با ارزیابی اعمال و رفتار فردی و اجتماعی خود در سالی که روزهای پایانی‌اش سپری می‌شود، اصطلاحاً محاسبه نفس داشته باشیم و آماده شویم برای آغاز سال جدید. از خداوند مهربان بخواهیم به ما توفیق دهد در سال جدید چند گام به جلو برداریم و وظایف فردی و اجتماعی خویش را بهتر انجام دهیم.

آیت‌الله جنتی عنوان کرد: امسال بهار طبیعت و بهار عبادت که ماه مبارک رمضان است همزمان شده‌اند و امیدواریم برکات مادی و معنوی این ماه عزیز و به‌ویژه شبهای باعظمت قدر شامل حال همگان شود.

وی تاکید کرد: در این روزها که همه برای آغاز سال نو آماده می‌شوند باید بیشتر به فکر نیازمندان باشیم و این نکته را در نظر داشته باشیم که بر اساس آموزه‌های اسلام، ما وقتی به نیازمندان کمک می‌کنیم قبل از اینکه مشکل آنها را حل کنیم به خودمان کمک کرده‌ایم و برای رشد خودمان کار کرده‌ایم.

دبیر شورای نگهبان در پایان صحبت‌هایش این موضوع را هم مطرح کرد که با وجود عداوت‌های دشمنان ایران اسلامی و مشکلاتی که برای ایران اسلامی به وجود آورده‌اند، حرکت کلی کشور به سمت پیشرفت است و ان‌شاءالله با همت همه مسئولان، به ویژه مجلس جدید، شاهد پیشرفت سریع‌تر کشور باشیم و مشکلات موجود مرتفع شود.